
Bandymų metu bus tobulinamos automobilių tarpusavio sąsajos ir jų susiejimas su aplinka, siekiant didinti saugumą kelyje, iki minimumo sumažinti incidentų tikimybę ir pagaliau visiškai pasiruošti savavaldžių automobilių pasirodymui keliuose.
Kuriant susietų automobilių infrastruktūrą, diegiamos neįtikėtino tikslumo sistemos – pavyzdžiui, perspėjimas, kad priekyje esantis automobilis, kurio dar net neįmanoma pamatyti, nuspaudė stabdžio pedalą. Toks tikslumas leis išvengti potencialių incidentų, be to, šios išmėginamos sistemos veiks tiek automobilius vairuojant žmogui, tiek savavaldžiu režimu – taigi, daugėjant autonominio valdymo keliuose, siekiama ir maksimaliai didinti saugumą.
„Jaguar Land Rover“ išmėgins visą gamą išmanių susijusių elementų, tokių kaip avarinis elektroninis stabdžių šviesos signalas (EEBL), perspėjimas apie pagalbos automobilių buvimą aplinkoje (emergency vehicle warning, EVW), taip pat vidinės automobilio informavimo sistemos dėl kelių darbuose ir eismo būklės.
UK CITE – tik vienas iš susijusių ir autonominių automobilių projektų, kuris padeda „Jaguar Land Rover“ pasiūlyti vartotojams vis didesnį naujausių technologijų pasirinkimą, kartu su jau įprastu saugaus ir patogaus vairavimo malonumu. Šis projektas puikiai atitinka bendrovės viziją, pagal kurią susieta infrastruktūra ir automobiliai – tai sklandus tarpinis etapas, prieš savavaldžiams automobiliams tampant realybe kasdieniame gyvenime, tiek vairuojant įprastomis sąlygomis, tiek bekelėje.

