REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Retas vairuotojas rūpinasi tokiu mažmožiu, kaip priekinio automobilio stiklo įdauža, ypač jei ji netrukdo vairuoti. Vis dėlto specialistai tikina, kad net nediduko akmenuko trinktelėjimas ir, atrodytų, menkas įskylimas gali pridaryti daug žalos.

REKLAMA
REKLAMA

„Nedidelius įtrūkius galima lengvai suremontuoti paties stiklo nekeičiant, o tuo laiku nepasirūpinus, stiklas vis labiau skyla, kol ne tik ima blogėti matomumas vairuojant, bet ir padidėja rizika patyrus avariją susižaloti ir vairuotojui, ir keleiviams. Be to, jei ilgai lauksite, stiklą neišvengiamai teks keisti, o tai, žinoma, kainuos kur kas brangiau nei vien jo remontas“, – patirtimi dalijasi draudimo bendrovės „Compensa“ žalų skyriaus vadovas Tomaš Stankevič.

REKLAMA

Net 90 proc. „Compensa“ klientų kreipiasi dėl 800–1000 litų žalos priekinio stiklo pažeidimų. Įdomu, kad dažniau problemų turi miesto, o ne kaimo vietovių gyventojai. Pasirodo, stiklas gali trūkti ne tik tiems, kurie dažniau važinėja neasfaltuota kelio danga ir į priekinį automobilio stiklą atsitrenkęs žvyro gabalėlis gali jį įskelti, bet ir keliaujant smėliu pabarstytais slidžiais miesto keliais arba šilumai pakeitus šaltį – atlydžio laikotarpiu, krintant sniegui nuo pastato stogo. Taip pat miestų vairuotojų transporto priemonių stiklams pavojingos atkarpos, kuriose vyksta kelio darbai.

REKLAMA
REKLAMA

Automobilių stiklų specialistai tikina, kad įdaužos remontas (nekeičiant stiklo) užtrunka vos 30 minučių. Tačiau nereikėtų pamiršti ir laiko, gaištamo keliaujant iki draudimo bendrovės, o kur dar dokumentų pildymas ir žalos įvertinimas. Nieko keisto, kad žmonės linkę „nepastebėti“ įtrūkusio stiklo arba pasiimti piniginę draudimo išmoką. Vis dėlto taip rizikuojama ne tik savo, bet ir keleivių gyvybėmis.

Stengdamasi sutrumpinti ir supaprastinti tokių žalų administravimo procesą, „Compensa“ nukentėjusiems klientams siūlo vienu šūviu nušauti du zuikius: „Įprasta tvarka žalą patyrę KASKO klientai iš pradžių atvykdavo į mūsų biurą, kur kartu pildydavome reikiamus dokumentus ir tik po to išleisdavome į automobilių dirbtuves. Dabar, supaprastinus žalų administravimo procesą, nukentėjęs klientas gali iš karto vykti į servisą, su kuriuo bendradarbiaujame, ir ten tvarkyti dokumentus, kol meistrai rūpinsis jo transporto priemone“, – apie naujoves pasakoja T. Stankevič. Tai ypač aktualu nuolat skubantiems ir vertinantiems brangų laiką.

Pasak specialistų, priekinis stiklas sudaro iki 30 proc. automobilio konstrukcijos stiprumo. Todėl reikėtų nepamiršti, kad patyrus avariją ir išsiskleidus oro pagalvei, būtent jis turi sudaryti tvirtą atramą, tad į trūkius stikle nereikėtų numoti ranka.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų