REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš 13 metų Europoje pasirodžiusi „R35“ sportiško „Nissan GT-R“ modelio karta priėjo liepto galą. Japonijos automobilių gamintojas patvirtino nutraukianti „Nissan GT-R“ modelio prekybą visoje Europos Sąjungos teritorijoje. 
Europa nėra vienintelis regionas iš kurio „
Nissan GT-R“ turėjo pasitraukti. Kiek anksčiau „Nissan“ paskelbė sustabdanti „GT-R“ modelio eksportą į Australiją dėl artėjančių griežtesnių šoninio susidūrimo taisyklių. Tuo tarpu Europai šio modelio tiekimas bus nutrauktas dėl naujų ES taisyklių, kurios paskatins gamintojus į automobilius montuoti mažiau triukšmo skleidžiančias išmetimo sistemas.
Ištarkite sudie: „Nissan“ nutraukia „GT-R“ superautomobilio prekybą visose Europos šalyse
Naujuoju reglamentu bus siekiama sumažinti pėsčiųjų ir šalia kelių gyvenančių žmonių patiriamą garso sukeliamą stresą. Jie bus dar labiau sugriežtinti 2026 m., kai variklio keliamo triukšmo ribinė vertė bus sumažinta iki 68 dB, o tai gali turėti rimtų pasekmių sportinių automobilių ir sportinių išmetimo sistemų gamintojams.
„Nissan GT-R“ buvo vienintelis kompanijos sportiškas modelis, kurį buvo galima įsigyti Europoje, tačiau sustabdžius ir šio modelio prekybą, „Nissan“ pirkėjai Europoje galės rinktis tik iš emocijų nekeliančių krosoverių bei morališkai pasenusių elektromobilių.
Tuo tarpu kitose pasaulio rinkose „
Nissan“ žada pasiūlyti naujutėlį „Z“ šeimos narį, kuris naudoja 6 cilindrų benzininį variklį. Vis dėlto, tokio modelio pasirodymas Europoje yra neįmanomas, nes „Nissan“ nenori, jog nemaža CO2 emisija pasižymintis sportiškas „Nissan“ kupė sugadintų ir taip ganėtinai aukštą CO2 vidurkį.
Ištarkite sudie: „Nissan“ nutraukia „GT-R“ superautomobilio prekybą visose Europos šalyse
Pastarųjų savaičių įvykiai tik dar kartą patvirtina, jog Japonijos automobilių gamintojai nėra linkę investuoti į patobulinimus, kurie leistų pratęsti tokių modelių prekybą ar netgi pasirodymą Europos rinkoje. Kita vertus, senajame žemyne japoniški automobiliai pastarąjį dešimtmetį išgyvena krizę.
Išskyrus „Toyota“, kuri dėl savo elementarios konstrukcijos ir efektyvių hibridinių pavarų sugebėjo atrasti savo nišą, likusieji gamintojai iš Japonijos susiduria su nuožmia konkurencija, kurios jie nesugeba atlaikyti.

Prieš 13 metų Europoje pasirodžiusi „R35“ sportiško „Nissan GT-R“ modelio karta priėjo liepto galą. Japonijos automobilių gamintojas patvirtino nutraukianti „Nissan GT-R“ modelio prekybą visoje Europos Sąjungos teritorijoje. 
Europa nėra vienintelis regionas iš kurio „
Nissan GT-R“ turėjo pasitraukti. Kiek anksčiau „Nissan“ paskelbė sustabdanti „GT-R“ modelio eksportą į Australiją dėl artėjančių griežtesnių šoninio susidūrimo taisyklių. Tuo tarpu Europai šio modelio tiekimas bus nutrauktas dėl naujų ES taisyklių, kurios paskatins gamintojus į automobilius montuoti mažiau triukšmo skleidžiančias išmetimo sistemas.
Ištarkite sudie: „Nissan“ nutraukia „GT-R“ superautomobilio prekybą visose Europos šalyse
Naujuoju reglamentu bus siekiama sumažinti pėsčiųjų ir šalia kelių gyvenančių žmonių patiriamą garso sukeliamą stresą. Jie bus dar labiau sugriežtinti 2026 m., kai variklio keliamo triukšmo ribinė vertė bus sumažinta iki 68 dB, o tai gali turėti rimtų pasekmių sportinių automobilių ir sportinių išmetimo sistemų gamintojams.
„Nissan GT-R“ buvo vienintelis kompanijos sportiškas modelis, kurį buvo galima įsigyti Europoje, tačiau sustabdžius ir šio modelio prekybą, „Nissan“ pirkėjai Europoje galės rinktis tik iš emocijų nekeliančių krosoverių bei morališkai pasenusių elektromobilių.
Tuo tarpu kitose pasaulio rinkose „
Nissan“ žada pasiūlyti naujutėlį „Z“ šeimos narį, kuris naudoja 6 cilindrų benzininį variklį. Vis dėlto, tokio modelio pasirodymas Europoje yra neįmanomas, nes „Nissan“ nenori, jog nemaža CO2 emisija pasižymintis sportiškas „Nissan“ kupė sugadintų ir taip ganėtinai aukštą CO2 vidurkį.
Ištarkite sudie: „Nissan“ nutraukia „GT-R“ superautomobilio prekybą visose Europos šalyse
Pastarųjų savaičių įvykiai tik dar kartą patvirtina, jog Japonijos automobilių gamintojai nėra linkę investuoti į patobulinimus, kurie leistų pratęsti tokių modelių prekybą ar netgi pasirodymą Europos rinkoje. Kita vertus, senajame žemyne japoniški automobiliai pastarąjį dešimtmetį išgyvena krizę.
Išskyrus „Toyota“, kuri dėl savo elementarios konstrukcijos ir efektyvių hibridinių pavarų sugebėjo atrasti savo nišą, likusieji gamintojai iš Japonijos susiduria su nuožmia konkurencija, kurios jie nesugeba atlaikyti.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų