• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ties Kaunu įsmukus tilto per Nerį konstrukcijai, judriausiame šalies greitkelyje uždarytas eismas Vilniaus link. Uždarius tiltą automagistralėje susidarė automobilių spūstys. Transporto priemonės, važiuojančios nuo Klaipėdos pusės Vilniaus link, nukreipiamos keliu link Marijampolės, taip pat Žemaičių plentu į Varnių gatvę. Prognozuojama, kad eismas sostinės link vedančia tilto dalimi liks uždarytas visą dieną.

REKLAMA
REKLAMA

Kauno apskrities kelių policija pranešė, kad dėl techninių kliūčių uždarytas eismas tiltu per Nerį link Vilniaus. Tiltas per Nerį uždarytas įsmukus tilto konstrukcijai.

REKLAMA

Policija prašo vairuotojų paklusti policijos pareigūnų reikalavimams ir nurodymams, stebėti kelių ženklus, važiuoti aplinkkeliu. Į Klaipėdos pusę tiltu važiuoti galima.

Incidento vietoje sutelktos nemažos specialiųjų tarnybų pajėgos. Prognozuojama, kad eismas sostinės link vedančia tilto dalimi liks uždarytas visą šią dieną.

Pasak Kauno policijos atstovės, šiuo metu tilto būklę vertina „Kauno tiltų“ specialistai.

REKLAMA
REKLAMA

„Uždaryta viena tilto pusė, kuria automobiliai vyksta nuo Klaipėdos link Vilniaus. Eismas nukreipiamas per Kauno miestą Panerių gatve. Kiek tai tęsis, nesiryžtu spėlioti, sunku pasakyti kiek tai pavojinga. Ar tiltas gali toliau sėsti, turės atsakyti specialistai. Kodėl tai įvyko šiuo momentu atsakyti dar negalime, gal vanduo konstrukcijas paplovė, gal šaltis įtakos turėjo“, – sakė komisaras A. Kaminskas.

Transporto ir kelių tyrimų instituto Tiltų skyriaus projektų vadovas Mečislovas Jocius Lietuvos radijui teigė, kad per Nerį vienas šalia kito pastatyti du atskiri tiltai, kurių konstrukcijos yra skirtingos. Jo teigimu, tilto pabaiga ar vadinamosios pakabos yra pakabintos ant kraštinių atramų ir jos nutrūko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pirmiausia reikia tiltą paremti, atstatyti į esamą padėtį, o po to remontuoti šarnyrus. Per dieną to nepadarysi“, – teigė jis.

Kas tiksliai nutiko tiltui pirmadienio ryte dar negalėjo pasakyti ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Tiltų skyriaus vedėjas Gediminas Viršilas.

„Gauname labai prieštaringą informaciją, todėl kažką plačiau komentuoti būtų keblu. Į incidento vietą išvyko mūsų žmonės, taip pat tilto prižiūrėtojai, Kauno Transporto ir kelių tyrimo instituto darbuotojai. Šiuo metu jie turėtų būti netoli vietos, kai tik gausime iš jų informaciją, galėsime suteikti daugiau duomenų“, – portalui „lrytas.lt“ sakė G. Viršilas.

REKLAMA

Paklaustas, koks vaizdas susidarė vertinant situaciją pagal pirminę informaciją, G. Viršilas teigė, jog viena iš incidento nulėmusių priežasčių galėjo tapti tilto deformacinės siūlės suirimas.

„Liaudiškai šnekant, tai ta vieta, kur pasibaigia tiltas ir prasideda krantinė. Ten dedama deformacinė siūlė. Būna, kad krovininė mašina ją užkabina ir išrauna. Jeigu tokia bėda, stengsimės tą tilto vietą sutvarkyti kiek įmanoma greičiau, o po to dėsime naują siūlę“, – svarstė G. Viršilas.

Incidento likvidavimo darbams gali trukdyti spaudžiantis šaltukas.

„Dedant naują siūlę reikės atlikti betonavimo darbus, tačiau jeigu bus taip šalta, nelabai galėsime tą darbą atlikti. Galbūt ką nors laikiną įdėsime, šaltą asfaltbetonį panaudosime. Tačiau vis tiek reikia sulaukti specialistų išvadų, jie tiksliai pasakys ar ten tikrai siūlė suirusi“, – teigė Tiltų skyriaus vedėjas G. Viršilas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų