REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Gaumina“ – ne tik viena didžiausių interneto sprendimų bendrovių Lietuvoje, tačiau ir viena novatoriškiausių. Tai liudija ir šiemet laimėtas „Golden Hammer“ apdovanojimas interneto komunikacijos srityje. Pakalbinome „Gauminos“ įkūrėją bei plėtros vadovą Darių Bagdžiūną apie tai, kaip įmonėje gimsta idėjos, kas madinga internete ir... moderniame biure.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip „Gaumina“ pagimdo rinkodaros idėjas? Gal turite kokią kūrybiškumo gamyklą?

Kūrybiškumas = talentas + kūrybiška aplinka + darbas*100.

Talentas – jų ieškome pačiais įvairiausiais būdais. Pavyzdžiui, vakar sugalvojome naują įdarbinimo testą. Tai – nuogo vyro paveiksliukas su užrašu ,,Pabaik piešinį“. Pokalbiai dėl darbo kartais vyksta vidurnaktį Rasų kapinėse. Netgi dizaineris gali nelauktai būti paprašytas pratęsti pokalbį anglų kalba, o abstraktus daugelio mėgiamas „Išmanau „MS Office“ ir „Internet Explorer“ dešimtukui“ nuodugniai patikrinamas. Šiandien norintys dirbti „Gauminoje“ turi labai pasistengti ir įrodyti, kad jie yra geriausi iš geriausių. Tokie žmonės sukuria pasaulinio lygio idėjas. Jiems lengva ne tik pranokti kitus, bet ir save. Kūrybiška aplinka – tai vieta, kur santykiai tarp vadovų ir darbuotojų yra neformalūs. Čia žmonės patys kuria savo aplinką. Taip biure atsirado 2 papūgos, kurios gyvena didžiuliame narve – rūmuose ir yra transliuojamos vidiniame įmonės tinkle, motorinis paspirtukas, mergelės Marijos altorėlis. Darbuotojai dažnai susiorganizuoja įvairių veiklų – mankštelė vidury dizaino skyriaus, lipimas ant stogo gerti šampano, maudynės naktį Jūrmaloje laimėjus svarbų apdovanojimą ar fotosesija su šunimi, kurį atsivedė kuris nors „gauminietis“.

REKLAMA

Šiuo metu bandome savo žodynėlyje žodį „resursai“ pakeisti žodžiu „žmonės“. Darbas*100 – itin retai genialios idėjos šauna iš karto. Dažnai tai sunkaus komandinio darbo ir gilinimosi į kliento vartotojo kasdienybę rezultatas. Dirbame.

Apibūdinkite savo rinkodarą trimis žodžiais.

„Gaumina“ yra idėja.

Su kokiais pagrindiniais iššūkiais susiduriate?

Didžiausias mano asmeninis iššūkis: projektas trunka tiek laiko, kiek jo liko iki galutinio termino. Dažnai tai, ką galima padaryti per valandą, darau penkias. Tiesiog jei yra likę pakankamai laiko – nepersistengiu.

REKLAMA
REKLAMA

Vėliau, atsisukęs atgal, paskaičiuoju, kad tokį darbą be naujienų skaitymo, telefono ar tarpinio panaršymo būčiau galėjęs padaryti per vieną valandą. O likusias keturias nuveikti dar ką nors. Didysis iššūkis yra išmokti kiekvieną dieną dirbti taip, kaip dirba studentas paskutinę naktį prieš egzaminą. Jei tai pavyktų, galima būtų daug nuveikti.  

Kokiais būdais „Gaumina“ skatina darbuotojus?

Laikome juos žmonėmis. Ir tai – ne tušti žodžiai. Skatinimai labai žemiški: nemokama kava/arbata biure, šiltos bandelės penktadieniais, vakarėliai viduje arba ėjimas kartu į kiną, boulingą, apdovanojimų ceremonijas, knygos iš „Amazon.com“, geros kėdės, geras tualetinis popierius, patogus biuras, parkavimo vietos. Vienas svarbiausių dalykų – ,,Gauminos“ žmonės turi galimybę patys planuoti savo laiką. Jei tau reikia viduryje dienos išlėkti pas mamą, niekas iš to nedaro problemos, žiūrime į tavo rezultatą. Karjera ,,Gauminoje“ priklauso tik nuo žmogaus pasiekimų: amžius, lytis, rasė, auksinių dantų ar košmarų skaičius tam neturi jokios įtakos. Yra vienas skyriaus vadovas, kuris dešimties žmonių skyriui pradėjo vadovauti būdamas devyniolikos metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ar turite aprangos kodą?

Ne. Pas mus galima sutikti ir kostiumuotą veikėją, kuris šiandien skaito paskaitą konferencijoje, ir visiškai standartinį „nerdy look“ (beje, dabar labai madinga). Moteriškoji ,,Gauminos“ pusė taip pat pasižymi visa spalvų palete – šalia „Yves Saint Laurent“ pret-a-porter originalų puikuojasi rankomis megztos liemenės su tarybiniais „Na palauk“ ženkliukais. Kartais merginos rengia sijonų dienas. Galėtų dažniau.

Kas dabar „ant bangos“ internete?

Interneto komunikacijos tendenciją atspindi angliškas žodis „involve“. Didžioji tendencija yra vartotojo įtraukimas. Jis skyla į tokias šakas: - Robotai. Per internetą valdai kažką, kas yra realioje erdvėje ir per ,,webcam‘ą“ matai, kaip sekasi. - Mobilusis telefonas. Vis daugiau internetinių malonumų galima gauti per mobilųjį telefoną. - Žaidimai. Reklaminiai tinklapiai vis dažniau turi žaidimo ir netikėtumo elementą, suteikdami vartotojui galimybę sudalyvauti siaubo filme ar automobilių lenktynėse. - Bendruomenės. Bendraminčių būrimas yra tai, kas rytoj bus didelis dalykas. Skaitome Vakarų spaudą ir patys jaučiame, kad internetas tampa pagrindiniu komunikacijos kanalu, nustumdamas TV, spaudą ir radiją į antrą planą.

Ar jaučiate ekonominę krizę?

Taip, jaučiame ir labai džiaugiamės dramatišku benzino kainų kritimu.

Ačiū Dievui, mūsų kompanijos amžiaus vidurkis yra beveik 30 metų. Nepavydžiu toms įmonėms, kur daugumai darbuotojų ekonominė krizė sutampa su vidurio amžiaus krize.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų