Dainininkė, grupės „69 danguje“ narė Ingrida Martinkėnaitė (45 m.) rudenišką lietuvišką darganą beveik trims savaitėms buvo iškeitusi į kaitrią Ispanijos saulę. Neseniai moteris sugrįžo iš Gran Kanarijos, kurioje poilsiavo kartu su visa šeima.

Įsigijo apartamentus

Naujienų portalui tv3.lt I. Martinkėnaitė atskleidė, kad šioje Ispanijos saloje lankėsi jau penktą kartą. Pasirodo, moteris prieš kurį laiką su šeima Gran Kanarijoje įsigijo nekilnojamojo turto. Kaip teigė pašnekovė, retkarčiais šeima atvyksta į salą pailsėti, o kol būna Lietuvoje, apartamentai sėkmingai nuomojami.

„Kol kas negaliu atsidžiaugti šia kryptimi. Kadangi čia vykome ne pirmą kartą, beveik viskas mums jau žinoma, visi takeliai praminti. Tačiau buvo labai smagu pabūti, esame patenkinti šia išvyka. Žinoma, labiausiai džiaugėsi vaikai – saule, vandenynu, gerais orais. Šįkart jie pasitaikė itin karšti, vanduo buvo įšilęs iki 26 laipsnių, tad buvo net sunku išlipti iš baseino. Dabar, kai jau sugrįžome, šiek tiek sunku adaptuotis prie lietuviškų orų“, – įspūdžiais dalijosi I. Martinkėnaitė.

Veiklos netrūko

Kaip pasakojo Ingrida, Gran Kanarija, palyginti su Tenerife, kurioje šeima taip pat lankėsi, yra ramesnė, joje mažiau pramogų ar lankytinų objektų. Be to, šeima šioje saloje jau jaučiasi tarsi vietiniai. Visgi, anot pašnekovės, išvykos metu veiklos netrūko.

„Gran Kanarijoje savo rytus pradėdavau nuo 4-5 km prasibėgimo, vėliau su šeima pusryčiaudavome, vykdavome į paplūdimius. Šioje saloje jie nuostabūs, yra daug baltų paplūdimių, kuriuos mūsų mažoji Eva labai mėgsta. Kiekvieną dieną pasirinkdavome vis kitą vietą poilsiui. Kelionės metu buvome nuvykę ir į sostinę. O kai vyresnei dukrai prasidėjo mokyklinės atostogos, ji prisijungė prie mūsų, visi vykome į Tenerifės salą“, – kalbėjo ji.

Pigiau nei Lietuvoje

Moters teigimu, Gran Kanarijoje poilsiauja daug skandinavų, todėl šioje saloje, palyginti su Tenferife, kainos kiek aukštesnės. Tačiau, kaip tikino I. Martinkėnaitė, čia vis tiek pigiau, nei Lietuvoje.

„O smagiausia tai, kad Gran Kanarijoje gali įsigyti ką nuskintų vaisių iš vietinių ūkininkų parduotuvėlių, paskanauti šviežių jūros gėrybių ir taip papildyti vitaminų kraitelį žiemai“, – pridūrė dainininkė.

Pasivijo ligos

Tiesa, Ingrida juokavo, kad šeima mėgsta kelionėse susirgti. Nors kuriozų ir nemalonių situacijų išvykoje išvengė, kelionę kiek aptemdė šeimos narių ligos.

„Dėl šio mūsų polinkio nelabai suprantu, kaip žmonės sugeba pakeliauti per savaitę. Aš tam nesiryžčiau – maža ką, dar kuris susirgtų“, – juokėsi I. Martinkėnaitė.

Keliauja su vaikais

Pasiteiravus, ar nėra sunku keliauti su mažamete dukra Eva, moteris teigė, kad ji nesudaro sunkumų nei tėvams, nei aplinkiniams: „Ji – labai linksmas žmogutis, visada pasiruošęs keliauti. Evai kur kas sunkiau sėdėti kambaryje, nei lipti iš lėktuvo į lėktuvą ir keliauti po pasaulį. Šįkart mes skridome su persėdimais, bet net ir tai ji puikiai atlaikė.“

Nors trijų savaičių atostogos šeimai paliko teigiamus įspūdžius, moteris tikino, jog sekančiai kelionei jau norėtų pasirinkti kitą kryptį, pamatyti ką nors naujo.

„Labai svajoju sugrįžti į Aziją. Tiesa, nežinau, kaip seksis tai įgyvendinti su vaikais. Juk dabar su moksleiviais keliauti yra sunkiau, negali to padaryti bet kada panorėjęs, o mes šių taisyklių laikomės. Taigi, turėsime tik vieną savaitę vasario mėnesį, todėl greičiausiai pasirinksime artimesnę kryptį, nors konkrečių planų dar neturime. Situacija pasaulyje keičiasi kiekvieną dieną, tad reikės gerai pagalvoti, kur galėtume saugiai pakeliauti žiemą“, – sakė I. Martinkėnaitė.

Rašinėlis apie kažką, bet iš tiesų apie nieką (buvau, būsiu ir pan.), kad tik parašytum ir užpildytum erdvę.
Iš serijos apie tuštutes
Trečios kategorijos dainininkė, bet ištisai keliauja į šiltus kraštus. Turi nekilnojamo turto Lietuvoje ir Ispanijoje. O kada dirba, jei tik keliauja ir iš kur pinigai kelionėms? Biški padainuoja, o paskui keliauja ir dar su mokyklinio amžiaus vaikais? Rašinys apie tuštutę ir jos keliones. Stumbrienė 2.
Kiek galima reklamuoti visokias pliuškes? Atsipeikėkit tv3 , jau jūsų puslapį darosi šlykštu skaityti, o dar vadinate save žiūrimiausia!