
Į naująjį Passat montuojami įvairūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai su turbokompresoriumi ir tiesioginio įpurškimo sistema, išvystantys nuo 88 kW/120 AG iki 206 kW/280 AG pajėgumą. Prekybos pradžioje dar nebus siūlomi automobiliai su visais varikliais, tačiau pamažu jų gamą papildys 1,4 TSI BMT 4Motion, 1,8 TSI BMT su DSG pavarų dėže ir 2,0 TDI BMT100KW/150 AG su visais varomais ratais.
Visi varikliai atitinka Euro 6 išmetimo standartą, o kuro sąnaudos ir CO2 emisijos kiekis yra sumažintas 20 %. Visos versijos turi Start-Stop sistemą ir regeneracinio stabdymo sistemą. Pirmą kartą bus pristatyta hibridinė Passat plug-in versija (TSI 115 kW galingumo variklis ir 80 kW galingumo elektros variklis su išoriškai pakraunamu akumuliatoriumi). Tai bus galingiausias prie elektros tinklo jungiamas hibridas, kurio sistemos galingumas – 155 kW/ 211 AG. Tai automobilis, neišmetantis į aplinką jokių medžiagų, o su pakrautu akumuliatoriumi juo bus galima nuvažiuoti 50 km.

Latvijoje naujojo Volkswagen Passat sedano kaina prasidės nuo 20 203 eurų, o Passat Variant – nuo 21 214 eurų.
Lietuvoje naujojo Volkswagen Passat sedano kaina prasidės irgi nuo 20 203 eurų (69 756 litų), o Passat Variant – nuo 21 214 eurų (73 247 litų).
Estijoje naujasis Volkswagen Passat sedanas kainuos nuo 20 036 eurų, o Passat Variant – nuo 21 038 eurų.


