REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tiuningo specialistai iš kompanijos „Hennessey“ iš „Cadillac CTS“ užsiėmė gaminti vertą dėmesio superautomobilį. Teigiama, kad po jo variklio dangčiu slėpsis net 1000 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA

„Henneseey“ meistrai automobilyje žada montuoti net 7 litrų darbo tūrio V8, kuris bus aprūpintas dviem turbinomis. Tolimesnis sąrašas irgi vertas dėmesio – kaltiniai stūmokliai, nauji skirstymo velenėliai, kitokia elektronika ir t.t. Todėl 1000 a.g. jėga po „Hennessey“ magų prisilietimo čia nestebina. Beje, 1286 Nm. motoro sukimo momentas čia net šiek tiek didesnis, nei magiškame „Bugatti Veyron“.

REKLAMA

Tačiau jau dabar aišku, kad „Hennessey“ inžinierių kūrinys su „Bugatti Veyron“ varžytis nelabai galės – ne ta aerodinamika, gerokai silpnesnė ir transmisija. Tiuningo grandų sukurtam superautomobiliui įsibėgėti iki 100 km/h greičio reikia 3,5 sek., o tai yra net visa sekunde daugiau, nei „Veyron“ rezultatas. „Hennessey" meistrų kūrinys įsivažiuoja net iki 370 km/h, tačiau tai toli gražu iki magiško „Bugatti“ 407 km/h greičio (o kur dar „Veyron Super Sports“, kuris įsibėgėja iki 431 km/h).

REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, pabaigai norisi pasitaisyti – visi šie lyginimai su „Bugatti“ tikrai nėra korektiški. Nes „Hennessey“ tėra tiuningo kompanija, o už „Bugatti“ slypi „Volkswagen“ pinigai ir ambicijos. O svarbiausia, kad „Hennessey“ kupe yra tik stipriai patobulintas gana žemiškas „Cadillac“ kupe, o ne nuo pat pradžių būti greičiausiu ir brangiausiu sutvertas superautomobilis. Tačiau jei „Hennessey“ ne tik įbruks supergalingą variklį, bet dar ir padirbės prie galutinio automobilio suderinimo – kaip sako specialistai, išmokys automobilį važiuoti – gausis kažkas labai stipraus.

„Hennessey“ iš „Cadillac CTS“ užsiėmė gaminti vertą dėmesio superautomobilį. Gamintojų nuotr.„Hennessey“ iš „Cadillac CTS“ užsiėmė gaminti vertą dėmesio superautomobilį. Gamintojų nuotr.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų