• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

8235 kilometrai, kuriuos reikės įveikti per 17 dienų arba šiek tiek daugiau negu per dvi savaites. Kas tai? Tai tik bendrinė „Budapeštas-Bamakas“ ralio informacija, kuri suintriguoja nuotykių išsiilgusius adrenalino mylėtojus.
Kitąmet, šiose varžybose savo jėgas išmėgins ir lietuvių ekipažas „RZGroup.lt Tour Africa“, kurį sudaro milžinišką patirtį automobilių sporto arenoje sukaupę lenktynininkai ir entuziastai: Vilius Rožukas, Darius Vilimas, Igoris Ivanovas ir Arūnas Meškinis. Kiekvienas iš jų – savo srities specialistas, ir žinoma – galintis papasakoti automobilių sporto pasaulio subtilybes.
Didžiausiais pasiekimais pasigirti galintys ekipažo nariai Vilius Rožukas ir Darius Vilimas, pastaruoju metu yra kiek atokiau nuo automobilių sporto varžybų, todėl labai džiaugiasi galėdami kartu su bendraminčiais Igoriu Ivanovu ir Arūnu Meškiniu sugrįžti prie širdį džiuginančios veiklos – lenktynių. Tik šį kartą – neįprastų lenktynių.

8235 kilometrai, kuriuos reikės įveikti per 17 dienų arba šiek tiek daugiau negu per dvi savaites. Kas tai? Tai tik bendrinė „Budapeštas-Bamakas“ ralio informacija, kuri suintriguoja nuotykių išsiilgusius adrenalino mylėtojus.
Kitąmet, šiose varžybose savo jėgas išmėgins ir lietuvių ekipažas „RZGroup.lt Tour Africa“, kurį sudaro milžinišką patirtį automobilių sporto arenoje sukaupę lenktynininkai ir entuziastai: Vilius Rožukas, Darius Vilimas, Igoris Ivanovas ir Arūnas Meškinis. Kiekvienas iš jų – savo srities specialistas, ir žinoma – galintis papasakoti automobilių sporto pasaulio subtilybes.
Didžiausiais pasiekimais pasigirti galintys ekipažo nariai Vilius Rožukas ir Darius Vilimas, pastaruoju metu yra kiek atokiau nuo automobilių sporto varžybų, todėl labai džiaugiasi galėdami kartu su bendraminčiais Igoriu Ivanovu ir Arūnu Meškiniu sugrįžti prie širdį džiuginančios veiklos – lenktynių. Tik šį kartą – neįprastų lenktynių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Akimirka iš Budapeštas-Bamakas varžybų


Atsibodo tradicinės atostogos
„Adrenalino poreikis mums yra įaugęs į kraują“, – pokalbį pradeda Vilius Rožukas – buvęs daugkartinis Lietuvos ralio čempionas ir pirmasis lietuvis startavęs „JWRC“ lenktynėse. Jis kartu su komandos nariais kitąmet yra pasiryžęs išvažiuoti tikrai netradicinių atostogų.
„Ši, nestandartinė, idėja kilo Dariui Vilimui. Skirtingose autosporto disciplinose dalyvavusiam sportininkui, kuris, kaip ir aš, profesionalią lenktynininko karjerą esame užbaigę pakankamai seniai. Vis dėlto, ramios atostogos Turkijoje ar kur nors kitur, mums paprasčiausiai atsibodo“, – pasakoja Vilius.
„Pasiilgome iššūkių, todėl šios lenktynės pasirodė kaip puiki alternatyva gulėjimui prie baseino“, – priduria pašnekovas.
„Nepraėjus nei dviem mėnesiams nuo Dariaus pirmojo pasiūlymo, jau važiavome kartu pirkti mašinos lenktynėms. Įsigijus automobilį ir davus aiškų ženklą, kad nebejuokaujame, likusius ekipažo narius buvo nebesunku įkalbėti. Visi esame seniai bendraujantys, labai prijaučiantys autosportui, leidžiamės į ilgą ir varginančią kelionę, bet pasitikime vieni kitais ir žinome, kad kartu pavyks išspręsti visus sunkumus. Visi ekipažo nariai puikiai išmano techniką ir žino kaip priimti teisingus sprendimus, kurie padės pasiekti finišą. Dideliu impulsu tapo ir generalinio rėmėjo – „RZGroup.lt“ prisidėjimas prie šio projekto, kurie davė didelį postūmį pasiruošime lenktynėms.“
Žinoma, tai nėra vienintelės priežastys, dėl kurių „RZGroup.lt Tour Africa“  lietuvių ekipažas nusprendė išsileisti į šį ilgą nuotykį.
„Trasa bei labdaros misija“, – pagrindines priežastis įvardija Vilius Rožukas.
„Senoji Dakaro ralio trasa, Afrikoje, visuomet buvo apipinta daugybės istorijų, todėl praleisti progą tai patirti patiems – būtų nuodėmė. Antras dalykas – nesame abejingi Afrikos žemyne esančioms problemoms, todėl galimybė prisidėti prie čia gyvenančių žmonių gerovės tapo lemiamu veiksniu padėjusiu priimti šį sprendimą“, – priduria komandos atstovas.

REKLAMA


Ruošis atsakingai
Beveik tris savaites truksiantis ralis skatina kiekvieną „Budapeštas-Bamakas“ varžybų dalyvį ruoštis atsakingai. Nepaisant fakto jog, tai didžiausios mėgėjiškos lenktynės pasaulyje, vargu ar bent vienas „Budapeštas-Bamakas“ dalyvis galėtų pasakyti, jog jos yra lengvos. Anaiptol.
„Budapeštas-Bamakas“ organizatorių paruošta trasa driekiasi senaisiais Dakaro ralio vingiais, o tai – itin svarbus indikatorius, leidžiantis bent minimaliai susidaryti įspūdį ko galima tikėtis.
„Suprantame, kad tai nebus paprastas pasivažinėjimas, o iššūkiai ir pavojai laukia visur. Pradedant nuo gamtos ir oro, baigiant Afrikoje vykstančiais neramumais, susijusiais su įvairiais nusikaltimais“, – savo įžvalgomis pasidalina komandos narys Vilius Rožukas.
„Kelionės metu turėsime įveikti drėgmę, karštį, dykumas bei upes, kas pareikalaus ne tik techninio, bet ir fizinio pasiruošimo. Tiesa, patys aktyviai palaikome fizinę formą, esame susipažinę su lenktynių metu tenkančiais krūviais, tad žinome kokią būseną turime pasiekti prieš startą. Papildomai, sekame vaizdinę informaciją, bandome susidaryti kuo geresnį vaizdą apie tai, kas laukia ir būti kaip įmanoma geriau pasiruošus įveikti tai, kas mus skirs nuo finišo tiesiosios“, – pasakoja pašnekovas.
Naudos laiko patikrintą techniką
Į didžiausią pasaulio nuotykį kas antrus leidžiasi daugiau nei 100 adrenalino mėgėjų iš skirtingų pasaulio kampelių. Vieni, kelis tūkstančius kilometrų besidriekiantį maršrutą, nusprendžia įveikti su dviratėmis transporto priemonėmis. Kiti į pagalbą pasitelkia „Porsche Cayenne“, „Volkswagen Golf“ ar netgi itin patogų „Citroën C5“. Tuo tarpu didžioji dauguma elgiasi gerokai racionaliau – tiesiog pasirenka patvarų, lengvai taisomą ir prižiūrimą visureigį. Tokį, kuris nebijotų Afrikoje laukiančių iššūkių. „RZGroup.lt Tour Africa“ komanda bus ne išimtis.



„Nissan Patrol – nors ir yra senas, tačiau labai patikimas ir pakankamai paprastai pagamintas automobilis, kuriame yra daug vietos. Bendraujame su žinomiausiais Lietuvos autosporto ekspertais, mechanikais, tokiais kaip Darius Biesevičius, kuris duoda patarimų iš savo didelės patirties. Didžiausią dėmesį skiriame mechaniniams mazgams, kuriems teks didžiausias krūvis ir išbandymai. Bus pilnai perrinktas variklis, greičių dėžė, realiai vos ne kiekvienas varžtelis bus peržiūrėtas“, – pasirinko priežastis įvardija Vilius.
„Kadangi neturėsime techninio aptarnavimo, visas atsargines detales, ratus, įrankius vešimės kartu, turime būti pasiruošę, bet kokiam netikėtumui“, – priduria šešiskart Lietuvos čempionas.
Kol komanda ruošiasi įspūdingiausiam gyvenimo nuotykiui, siūlome nepraleisti progos ir sekti komandos naujienas socialiniame tinkle
Facebook
“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų