REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įmonėms ir elementarios transporto priemonėms ieškantiems tinkamas „Hyundai i20“ netrukus sugrįš iš automaniškos stovyklos.
„Hyundai“ išplatino vieną, nors ir nelabai reikšmingą, bet ne vieną užuominą demonstruojančią nuotrauką, kurioje galime užmesti akį į daugiausiai potencialo turinčią „Hyundai i20“ hečbeko versiją – „i20 N“.
„Hyundai“ kompanijos siekis patenkinti visų vairuotojų poreikius teikia didžiulį džiaugsmą. Juolab, kompaktiškų ir mažų sportiškų hečbekų gretos šiuo metu yra ypatingai didelės.
„Peugeot“ iki šiol nėra galutinai apsisprendusi ką darys su „208 GTi“, „Renault“ taip pat negali pažadėti ar ateityje išvysime sportišką „Clio R.S.“ versiją, tad dabar mes galime rinktis tik iš „Ford Fiesta ST“ ir „Volkswagen Polo GTI“.
Būsimo „i20 N“ technines charakteristikas galima tik spėlioti, tačiau mes labai nenustebtume, jeigu „Hyundai“ nuspręstų į „i20 N“ sumontuoti 2 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį, kuris šiuo metu montuojamas į itin smagų „i30 N“.
Vis dėlto, nereikėtų atmesti galimybės, jog „i20 N“ variklio dangčiu slypės mažesnis, 1,6 litro darbinio tūrio variklis, šiuo metu montuojamas į „Kona“ krosoverį. Aišku yra tik viena, „Hyundai“ tikrai sieks pranokti „Fiesta ST“ ir „Polo GTI“ automobiliuose montuojamų variklių išvystomą galią.

Įmonėms ir elementarios transporto priemonėms ieškantiems tinkamas „Hyundai i20“ netrukus sugrįš iš automaniškos stovyklos.
„Hyundai“ išplatino vieną, nors ir nelabai reikšmingą, bet ne vieną užuominą demonstruojančią nuotrauką, kurioje galime užmesti akį į daugiausiai potencialo turinčią „Hyundai i20“ hečbeko versiją – „i20 N“.
„Hyundai“ kompanijos siekis patenkinti visų vairuotojų poreikius teikia didžiulį džiaugsmą. Juolab, kompaktiškų ir mažų sportiškų hečbekų gretos šiuo metu yra ypatingai didelės.
„Peugeot“ iki šiol nėra galutinai apsisprendusi ką darys su „208 GTi“, „Renault“ taip pat negali pažadėti ar ateityje išvysime sportišką „Clio R.S.“ versiją, tad dabar mes galime rinktis tik iš „Ford Fiesta ST“ ir „Volkswagen Polo GTI“.
Būsimo „i20 N“ technines charakteristikas galima tik spėlioti, tačiau mes labai nenustebtume, jeigu „Hyundai“ nuspręstų į „i20 N“ sumontuoti 2 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį, kuris šiuo metu montuojamas į itin smagų „i30 N“.
Vis dėlto, nereikėtų atmesti galimybės, jog „i20 N“ variklio dangčiu slypės mažesnis, 1,6 litro darbinio tūrio variklis, šiuo metu montuojamas į „Kona“ krosoverį. Aišku yra tik viena, „Hyundai“ tikrai sieks pranokti „Fiesta ST“ ir „Polo GTI“ automobiliuose montuojamų variklių išvystomą galią.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų