REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siuntų vėlavimai erzina ne vieną paštomatų paslaugomis besinaudojantį klientą. Ne išimtis – „Itella Logistics“ paštomatų tinklo klientė, prodiuserė Rūta Lukoševičiūtė-Daudienė. Spalio 11 dieną moteris užsisakė siuntinį iš Vokietijos. Šiuo metu ji siuntos nesulaukia jau dešimt dienų. R. Lukoševičiūtė-Daudienė pasidalijo savo istorija su tv3.lt portalo skaitytojais. 

Siuntų vėlavimai erzina ne vieną paštomatų paslaugomis besinaudojantį klientą. Ne išimtis – „Itella Logistics“ paštomatų tinklo klientė, prodiuserė Rūta Lukoševičiūtė-Daudienė. Spalio 11 dieną moteris užsisakė siuntinį iš Vokietijos. Šiuo metu ji siuntos nesulaukia jau dešimt dienų. R. Lukoševičiūtė-Daudienė pasidalijo savo istorija su tv3.lt portalo skaitytojais. 

REKLAMA

Spalio 11 dieną pašnekovė užsisakė produkcijos rankdarbiams iš Vokietijos. Rankdarbius klientė ketino panaudoti Vėlinių metu kapams papuošti.

Vokietijos siuntų įmonė „Dhl“ R. Lukoševičiūtės-Daudienės siuntą į Lietuvą atsiuntė spalio 13 dieną. „Tai dabar lygiai dešimt dienų siunta duodasi Lietuvoje“, – teigia klientė.

Lietuvą pasiekusi siunta buvo perduota „Smartpost“ paštomatų tinklui. Pašnekovė pasakoja, kad pamačiusi, jog siunta pasiekė Lietuvą, paskambino į „Smartpost“ įmonę ir pranešė jiems savo telefono numerį. Taip pasielgė, nes iš savo ankstesnių patirčių naudojantis įmonės paslaugomis žino, kad „Dhl“ neperduoda „Smartpost“ savo kliento telefono numerio. „Nežinau, galbūt taip yra dėl duomenų apsaugos“, – pamąstymais dalijosi R. Lukoševičiūtė-Daudienė.

REKLAMA
REKLAMA

Po to, kai siunta pasiekė Lietuvą, pašnekovė kasdien tikrino siuntos sekimo puslapį. Jame klientei buvo pateikiamas pasikartojantis pranešimas, kad siunta gali vėluoti vieną dieną. Taip praėjo dešimt dienų. „Tai gali vėluoti taip, kad reikės suktis iš padėties ir į kapus važiuoti taip, kaip sugalvosiu“, – dėl siuntos nerimavo R. Lukoševičiūtė-Daudienė.

REKLAMA

Bendrovė apgailestauja

Paštomatai „Smartpost“ priklauso bendrovei „Itella Logistics“, tad portalo „tv3.lt“ žurnalistai susisiekė su įmonės kurjerių tinklo vadovu Justinu Setkevičiumi. Jis patvirtino, kad klientės situacija žinoma. „Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos,“ – kalbėjo J. Setkevičius, – „Su kliente susisiekėme asmeniškai, siuntą pristatysime šiandien“.

Kurjerių tinklo  vadovas pridūrė, kad teikiamų paslaugų kokybė ir siuntų pristatymas laikantis terminų yra įmonės prioritetas: „Dedame visas pastangas, kad tai nepasikartotų“.

Gali nuvažiuot pati ant taip godojamų kapų ir nesivaident čia su savo norais. Tuštukė barškanti.
Bliamba norėjau kažką pakomentuot, bet neturiu aš ką pasakyt žmogui, kuris žvakes iš Vokietijos siunčiasi.
Iš Kinijos reikėjo siųstis.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų