
Sprendžiant iš Jungtinių Valstijų patentų biure pasirodžiusių dokumentų, hibridinę pavarą turintis „Mustang“ bus aprūpintas elektrifikuotu 8 cilindrų varikliu.
Nuotraukose matyti ne vienas, bet du elektros motorai, kurie palaikys kompaniją vidaus degimo varikliui. Būtent jų dėka 8 cilindrų variklis veiks sklandžiau, efektyviau ir džiūgaus dirbdamas gaudamas gerokai mažesnes apkrovas.
V8 variklis taip pat galės būti komplektuojamas su dar vienu, trečiu elektros motoru, kurį inžinieriai galės sumontuoti tarp variklio ir pavarų dėžės. Pastarasis galės atstoti tradicinį starterį ir generatorių.
Akivaizdu, jog „Ford“ ruošiasi pasinaudoti pakankamai lengvais, efektyviais ir nebrangiais sprendimais, kurie neįtakotų galutinės automobilio kainos.

