
Kuru variklį aprūpina du našūs degalų siurbliai, o galią į visus varančiuosius ratus paskirsto „Audi“ pavarų dėžė, kurią vokiečiai montuodavo su galingais 2,2 litro penkių cilindrų „Turbo“ varikliais.
Tai tikrai nėra tas „Volkswagen Passat“, kurį reikėtų siūlyti pradedančiajam vairuotojui, tačiau traukos („Drag“ tipo) lenktynėms tai – unikalus ginklas. Tiršta iš išmetimo vamzdžio besipilanti dūmų užsklanda, didelėje gėdoje galėtų palikti didžiąją daugumą Lietuvoje matomų superautomobilių.
Tai neabejotinai yra didžiausiu pagreičiu pasižymintis automobilis už vidutinę naudoto automobilio kainą. Galbūt tai – pats greičiausias „Volkswagen Passat“ Lietuvoje, kuriuo susižavėjo ne tik „Drag“ lenktynes stebėję entuziastai, bet ir visas pasaulis, išvydęs vaizdo siužetą, kuris buvo peržiūrėtas daugiau nei 2 mln. kartų.
 


 