• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai yra vienas iš tų automobilių, kuris pateko ne į „Ferrari“, bet ir auto-sporto istoriją. Kodėl? Priežasčių yra netgi kelios. 
Daugelis automobilių entuziastų šį „Ferrari“ modelį dievina dėl to, jog įkūnija visą auto-sporto esmę ir kodėl žmonės kuria, lieja prakaitą konstruodami sportinius automobilius ir vėliau su jais lenktyniauja.
Šis nuostabus „Ferrari 290 MM“ yra vienas iš tų automobilių, kurį būtų galima drąsiai pavadinti legendiniu. „Ferrari“ iš viso sukūrė tik keturis „290 MM“ egzempliorius, tad dabar tik galite įsivaizduoti kokią didžiulę vertę jie turi „Ferrari“ markės vadovams, gerbėjams ir savininkams. Tad dabar leiskite paaiškinti kodėl „Ferrari 290 MM“ yra toks svarbus.

Tai yra vienas iš tų automobilių, kuris pateko ne į „Ferrari“, bet ir auto-sporto istoriją. Kodėl? Priežasčių yra netgi kelios. 
Daugelis automobilių entuziastų šį „Ferrari“ modelį dievina dėl to, jog įkūnija visą auto-sporto esmę ir kodėl žmonės kuria, lieja prakaitą konstruodami sportinius automobilius ir vėliau su jais lenktyniauja.
Šis nuostabus „Ferrari 290 MM“ yra vienas iš tų automobilių, kurį būtų galima drąsiai pavadinti legendiniu. „Ferrari“ iš viso sukūrė tik keturis „290 MM“ egzempliorius, tad dabar tik galite įsivaizduoti kokią didžiulę vertę jie turi „Ferrari“ markės vadovams, gerbėjams ir savininkams. Tad dabar leiskite paaiškinti kodėl „Ferrari 290 MM“ yra toks svarbus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari-290-MM-2


„Ferrari 290 MM“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris buvo skirtas geriausiems 6-o dešimtmečio lenktynininkams. „Ferrari“ įkūrėjo, Enzo Ferrari, sukurtas automobilis nuo pat pradžių buvo kuriamas su mintimi apie Juaną Manuelį Fangio - vieną geriausių to meto lenktynininkų, kuris per visą savo karjerą iškovojo milžinišką kiekį trofėjų ir netgi savo sąskaitoje turi penkis Formulės 1 (tuomet šios varžybos vadinosi „Grand Prix“) čempiono žiedus.
„Ferrari 290 MM“ pirmą kartą į varžybas išriedėjo 1956 metais. Itališkų super-automobilių gamintoja „Mille Miglia“ lenktynėse dalyvavo su dviem „290 MM“ bolidais. Pirmąjį bolidą vairavo garsusis Juanas Manuelis Fangio, o kitą - Eugenio Castellotti. Būtent jis finišo liniją kirto pirmoje pozicijoje, o Juanas Manuelis Fangio tik ketvirtas. Tačiau tai buvo tik pradžia.

REKLAMA

Ferrari-290-MM-3


„Ferrari 290 MM“ vėliau laimėjo pasaulio taurę, Švedijos didžiojo prizo lenktynes ir 1000 kilometrų lenktynes Buenos Airėse.
Nesvarbu kuriame pasaulyje kampelyje šis automobilis lenktyniavo, „290 MM“ buvo aprūpintas 3.5 litro, 12 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystė 320 arklio galių ir leido automobiliui pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį.
Automobilis, kurį matote nuotraukose, artimiausiu metu bus parduodamas viename „RM Auctions“ - klasikinių automobilių aukcionų. Neoficialių šaltinių teigimu, pradinė šio bolido kaina sieks net 20 mln. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų