REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Teltonika Racing“ komandos lenktynininkas Vaidotas Žala po įžanginės Lenkijoje vykstančio Europos ralio čempionato etapo dienos nestokoja geros nuotaikos. Laisvų treniruočių metu jis ir naujoji šturmanė Ilka Minor buvo greiti, o kvalifikacinį greičio ruožą įveikė pirmajame dešimtuke.

„Teltonika Racing“ komandos lenktynininkas Vaidotas Žala po įžanginės Lenkijoje vykstančio Europos ralio čempionato etapo dienos nestokoja geros nuotaikos. Laisvų treniruočių metu jis ir naujoji šturmanė Ilka Minor buvo greiti, o kvalifikacinį greičio ruožą įveikė pirmajame dešimtuke.

REKLAMA

78-ąjį kartą vykstantis „Rally Poland“ yra didžiulis automobilių sporto renginys, taip pat įtrauktas ir į oficialų FIA patvirtintą Europos ralio čempionato kalendorių. Šiais metais jame iš viso dalyvauja 56 ekipažai atstovaujantys 22 šalims. Greta V. Žalos šiame etape taip pat startavo ir dar du lietuviai – Justas Simaška ir Vladas Jurkevičius.

Po laisvų treniruočių ir kvalifikacinio ruožo greičiausiems ekipažams pasirinkus starto pozicijas penktadienį, birželio 10-ąją, ralio dalyviai užbaigs parodomuoju greičio ruožu Mikolaikose. „Rally Poland“ tikroji kova prasidės šeštadienį, o per dvi dienas ekipažai įveiks beveik 190 kilometrų greičio ruožų. Ilgiausio iš jų distancija – net 24 kilometrai.

REKLAMA
REKLAMA

Greičio ruožai – siauri ir klastingi

Per abi dienas organizatoriai numatė tik du dieninius apsilankymus serviso zonoje. Anot V. Žalos, tokiomis sąlygomis ekipažas neišvengiamai jaus papildomą atsakomybę, kadangi kiekviena klaida gali labai brangiai kainuoti.

REKLAMA

 

„Iki apsilankymo serviso zonoje kiekvieną kartą teks įveikti apie 50 sportinių kilometrų, todėl nėra erdvės klaidoms. Jei kažką sulaužysime, nebus kam sutaisyti“, – konstatavo lenktynininkas.

Susirašymo metu jis taip pat atkreipė dėmesį, kad nors žvyro danga panaši į lietuvišką, trasos gerokai siauresnės ir pavojingesnės. Taip pat netrūksta ir itin pavojingų kliūčių – medžių ir didelių akmenų. Atitinkamai teks koreguoti vairavimo stilių – teks kruopščiau laikyti trasos ribų.

V. Žala neturėjo priekaištų savo darbą profesionaliai atliekančiai šturmanei I. Minor. Anot lenktynininko, paaiškėjo, kad didesnis iššūkis bus pačiam po aštuonių mėnesių pertraukos grįžus į klasikinį ralį pajusti ritmą.

REKLAMA
REKLAMA

„Šturmanei labai patinka trasos su žvyro danga ir ji labai džiaugiasi turėdama galimybę dar kartą įveikti visą „Rally Poland“ etapą. Bendra atmosfera komandoje kol kas labai gera“, – kalbėjo sportininkas.

Tikisi išvengti purvo vonių

Lenkijos regiono, kuriame vyksta „Rally Poland“ etapas varžybų išvakarėse, taip pat neaplenkė liūtys. V. Žala susirašymo metu atkreipė dėmesį, kad vienas greičio ruožas jau buvo virtęs ralio reidų trasa. Visgi lenktynininkas tikisi, kad trasos spės pradžiūti ir purvynuose murkdytis neteks.

 

„Vienas greičio ruožas buvo tikra pekla – ten daugiau plaukėm, negu važiavom. Bet savaitgalio prognozėse lietaus nėra, todėl trasos turėtų pradžiūt. Svarbiausia, kad nepradėtų lyti lenktynių dieną, nes Lenkijoje trasos vietomis kerta pievas, o tuomet tikrai būtų kaip bekelės varžybos“, – vylėsi jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų