
Kone didžiausias „eAxle“ privalumas yra tas, jog elektros pavaros technologija įrengta korpuse su gana trumpais kabeliais, kurie jungia elektros motorą, transmisiją ir valdymo bloką. Tokiu būdu inžinieriams pavyko sutaupyti labai daug svorio: 150 kW galios elektrinė pavara sveria maždaug perpus mažiau (90 kilogramų) nei tokio paties galingumo benzininis variklis su automatine pavarų dėže, ir yra dvigubai efektyvesnis – efektyvumo koeficientas siekia net 94 procentus. Galiausiai, vienas bendras komponentas pareikalaus mažiau laiko ir investicijų norint automobilių gamintojams pritaikyti jį savo reikmėms.
Itin svarbu paminėti, jog ateityje „E-Axis“ vardu pavadintas komponentas turėtų tapti dar efektyvesnis ir lengvesnis, mat „Bosch“ planuoja pradėti naudoti puslaidininkius, kurių pagrindas yra silicio karbidas. Jie geriau praleidžia srovę ir turi pasižymi didesniu efektyvumu.
Ir pabaigai – taikant šią technologiją, elektromobilių nuvažiuojamas atstumas turėtų padidėti iki maždaug šešių procentų, žinoma, priklausomai nuo automobilio. Alternatyvus scenarijus – sumažinti baterijų talpą ir tuo pačiu išlaikant tokį patį nuvažiuojamą atstumą, ir sumažinant automobilio kainą. Vieni privalumai.



