REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje įsigaliojus naujai Europos Sąjungos direktyvai, liepiančiai atidžiau tikrinti dyzeliniu kuru varomų mašinų variklius, vis daugiau vairuotojų po patikros nebegali nė pajudėti iš vietos – varikliai tiesiog užgęsta.

REKLAMA
REKLAMA

Vilnietis Jonas Lukoševičius, kuris dešimtmečiais remontavo daug sudėtingesnius nei lengvųjų automobilių – keleivinių orlaivių – variklius, nuo birželio 18-osios nebegali naudotis savo 1999 metų gamybos „Audi A3“, rašo „Respublika“. Pasak J. Lukoševičiaus, „Tuvlitos“ stotyje sostinės Lentvario gatvėje, kai buvo atliekama paskutinė variklio matavimų procedūra – tikrinamas dūmingumas, variklis buvo sudegintas. „Pirmo matavimo metu sūkiai buvo daugiau kaip 5 500 aps. / min. Variklis sugadintas, „užkaltas“, teigė J. Lukoševičius. Iki dūmų debesio kaitinta mašina nebejudėjo iš vietos, jos savininkas turėjo ieškoti pagalbininkų, kas „Audi A3“ galėtų išvilkti iš „Tuvlitos“ teritorijos, nes čia automobilį draudžiama palikti. Tuo J. Lukoševičiaus bėdos nesibaigė.

REKLAMA

„Lietuvos draudimas“ ėmė slėpti nuo manęs iš „Tuvlitos“ gautas ekspertų išvadas, techninės apžiūros stotis išsisukinėjo kitais būdais. Supratau, kad abu partneriai siekia vieno tikslo, – įrodyti, kad dėl sugadinto variklio esu kaltas tik aš, neva jo tinkamai neprižiūrėjęs, į patikrą atvežęs techniškai netvarkingą mašiną“, – sakė J. Lukoševičius. Nors šią „Audi A3“ jau trečius metus prižiūrintis automobilių serviso meistras Vytautas Jankauskas tvirtino, kad žalia „Audi A3“ visada buvo idealios techninės būklės. „Nuo maksimalių apsukų buvo sudeginti variklio stūmokliai, ištirpusios žvakės ir išnešti švaistykliniai įdėklai, – sakė V. Jankauskas. – Variklis labai rimtai sugadintas ir be kapitalinio remonto neapsieisime.“ Tačiau „Lietuvos draudimo“ tikinimu, jų ekspertai „tyrimo metu neįžvelgė jokių netinkamų „Tuvlitos“ atstovų veiksmų, dėl kurių galėjo būti sugadintas variklis, ir nustatė, kad specialistai apžiūrą atliko pagal visas galiojančias instrukcijas“.

Gintautas Šlėderis, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ direktorius, patvirtino: „Tokių atvejų, kai techninės apžiūros pagal naujus reikalavimus metu sugadinamas variklis, jau turime apie 30.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų