• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dizaineris ir prekinių ženklų kūrimo kompanijos savininkas Peddy Mergui puikiai žino, kokią įtaką produktui turi jo pakuotė. Norėdamas parodyti, kokios dažnai neaiškios yra dizaino, etikos ir vartotojiškos kultūros ribos, jis sukūrė projektą pavadinimu „Wheat is Wheat is Wheat“ („Kviečiai yra kviečiai yra kviečiai“), kuris parodė, kaip atrodytų įvairūs kasdieniai maisto produktai, jei juos gamintų ir jiems pakuotes kurtų žinomiausios ir prabangiausios pasaulyje mados ar automobilių gamintojų kompanijos, rašo „Swide“.

Dizaineris ir prekinių ženklų kūrimo kompanijos savininkas Peddy Mergui puikiai žino, kokią įtaką produktui turi jo pakuotė. Norėdamas parodyti, kokios dažnai neaiškios yra dizaino, etikos ir vartotojiškos kultūros ribos, jis sukūrė projektą pavadinimu „Wheat is Wheat is Wheat“ („Kviečiai yra kviečiai yra kviečiai“), kuris parodė, kaip atrodytų įvairūs kasdieniai maisto produktai, jei juos gamintų ir jiems pakuotes kurtų žinomiausios ir prabangiausios pasaulyje mados ar automobilių gamintojų kompanijos, rašo „Swide“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dizaineris sukūrė žaismingas pakuotes „Dolce&Gabbana“ sausainiams, „Apple“ pienui ar „Prada“ miltams. Taip P. Mergui siekia atkreipti dėmesį, kaip garsiais vardais ar įmantriomis pakuotėmis manipuliuojama vartotojais ir su kokiomis etinėmis problemomis susiduria dizaineriai, esantys priversti prisitaikyti prie užsakovo norų.

"Lous Vuitton" dešra

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų