REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Kad ir kaip to nesinorėtų, tačiau „Dodge“ paskelbė, jog atėjo metas atsisveikinti su ištisas kartas džiuginančiais automobiliais, kurių epicentre buvo griausmingai skambantys V8 varikliai.


Kad ir kaip to nesinorėtų, tačiau „Dodge“ paskelbė, jog atėjo metas atsisveikinti su ištisas kartas džiuginančiais automobiliais, kurių epicentre buvo griausmingai skambantys V8 varikliai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dodge“ siekdama tinkamai paminėti paskutinį V8 variklio išėjimą į sceną, sukūrė ribotos laidos „Dodge Challenger SRT Demon 170“ – velniškai greitą modifikaciją, kuriai galima priskirti greičiausiojo „Dodge“ titulą.

REKLAMA


„Dodge“ paskelbus, jog ateityje pasirodysiančios tradicinių „Muscle Cars“ pamainos bus varomos elektra arba mažesnio tūrio benzininiais varikliais su turbokompresoriumi, toksai „Dodge“ markės modelio pasirodymas turėtų nudžiuginti būrį entuziastų. Visgi – 1025 arklio galios, sukančius tik galinius ratus, padeda automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 1,66 sekundės.


Didžiulės galios variklį turintis modelis yra vienas iš nedaugelio gamyklinių automobilių, galinčių 1/4 mylios atstumą įveikti greičiau nei 9 sekundes, o tiksliau – 8,91 sekundės. Nors toks rezultatas kelia didžiulį įspūdį, tačiau vadovaujantis Jungtinių Valstijų traukos čempionato taisyklėmis, toks automobilis privalo turėti saugos lankus ir papildomą parašiutą – priemones, kurios užtikrintų vairuotojo saugumą. Kadangi šis „Dodge“ modelis jų neturi, čempionatą organizuojanti asociacija paskelbė, jog automobilis negalės dalyvauti „NHRA“ organizuojamose varžybose.

REKLAMA
REKLAMA

„Dodge Challenger SRT Demon 170“ automobilio gamyba prasidės dar šių metų vasarą. Per ganėtinai trumpą laiko gamybos laikotarpį, „Dodge“ pagamins 3 300 modelio vienetų. 3 000 bus skirti JAV rinkai, o 300 – Kanados rinkai. Vis dėlto, galutinis pagamintų automobilių skaičius priklausys nuo paklausos.


„Dodge“ teigia, jog Jungtinėse Valstijose šio automobilio kaina prasidės nuo 96 666 dolerių. Žinoma, galutinę kainą išpūs automobilio pristatymo kaina bei skirtingi JAV valstijose taikomi mokesčiai, tačiau šiuo metu rinkoje nėra kito automobilio, kuris vienu metu siūlytų gamintojo garantiją ir tokias dinamines savybes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170

Įspūdingą greitį šiam „Dodge“ suteikia ženkliai patobulintas 6,2 litro, 8 cilindrų variklis, kuris jau spėjo tapti kitų „Challenger“ modelių vizitine kortele.


Kaip ir anksčiau, variklio dangtyje ir viename iš priekinių žibintų esančios oro įsiurbimo angos padeda palaikyti optimalią aušinimo sistemų veiklą, tačiau šios angos taip pat yra skirtos didesniam mechaniniam kompresoriui, kuris su kiekvienu akceleratoriaus paspaudimu siurbia orą it koks dulkių siurblys.


Didesnio tūrio mechaninis kompresorius yra tik viena iš nedaugelio modifikacijų. „Dodge“ taip pat sumontavo našesnius kuro purkštukus, kurie į cilindrus gali „išpūsti“ daugiau degalų nei vidutinio dydžio dušo galvutė. Be to, pažangesnis variklio kompiuteris gali aktyviai reguliuoti oro ir degalų mišinį, priklausomai nuo degaluose esančio etanolio kiekio.

REKLAMA

Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170

Naudodamas įprastą, 95 rūšies benziną, 8 cilindrų variklis išvysto 900 arklio galių ir 1098 Nm sukimo momentą. Tačiau tą pačią akimirką, kai degalų baką įpilsite E85 bioetanolį, variklio galia išaugs iki 1025 AG ir 1281 Nm. Verta pažymėti, jog maksimali variklio galia bus išvystoma tik su viena sąlyga – jeigu etanolio kiekis benzine sieks ne mažiau nei 65 proc.


Masyvią variklio galią kiekvieną akimirką stengsis suvaldyti patobulinta 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, kuri variklio galią perduoda per tvirtesnį varantįjį veleną. Gamintojas teigia, jog pastarasis yra 30 proc. tvirtesnis už analogą, naudotą kitose „Challenger“ versijose. Papildomai sutvirtinimai buvo atlikti ir kitose vietose: „Dodge“ sumontavo didesnius šarnyrus, tvirtesnius, pagal naują technologiją pagamintus galinius pusašius.

REKLAMA

Dodge Challenger SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170

„Dodge Challenger SRT Demon 170“ taip pat yra vienas pirmųjų gamyklinių automobilių pasaulyje, kuris yra parduodamas su specialiai traukos lenktynėms skirtomis padangomis. Pasak „Dodge“, bendrovės inžinieriai ištisus mėnesius bendradarbiavo su „Mickey Thompson“, jog galėtų sukurti tinkamos sudėties padangas, gebančias tinkamai išnaudoti automobilio potencialą.


„Dodge“ taip pat teigia, jog priekyje sumontavo lengvesnius ratus, jog galėtų perkelti svorį ant galinių ratų ir tokiu būdu užtikrinti gerokai didesnį sukibimo koeficientą.


Jeigu jau prakalbome apie ratus – automobilis naudoja kaltinius aliuminio lydinio ratlankius. Tačiau „Dodge“ leis užsisakyti brangesnius, iš anglies pluošto pagamintus analogus, kurie yra 9,1 kg lengvesni.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų