REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienį susipažinę su jų laukiančia trasa, „Samsonas Motorsport Utena 2015“ ralio dalyviai dalijasi pirmaisiais įspūdžiais iš greičio ruožų. Lenktynininkas Deividas Jocius planuoja didžiąją dalį varžybų važiuoti aukščiausia pavara, o sirgaliams žada ne tik gerų emocijų dozę, bet ir daug greičio.

Ketvirtadienį susipažinę su jų laukiančia trasa, „Samsonas Motorsport Utena 2015“ ralio dalyviai dalijasi pirmaisiais įspūdžiais iš greičio ruožų. Lenktynininkas Deividas Jocius planuoja didžiąją dalį varžybų važiuoti aukščiausia pavara, o sirgaliams žada ne tik gerų emocijų dozę, bet ir daug greičio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Šis ralis bus išties greitas ir iš pilotų pareikalaus ypatingos koncentracijos. Kai kur ilgos tiesiosios leis išvystyti maksimalų greitį, bet čia pat jos pereis į techniškus posūkius ir siaurus miško kelius, tad svarbu nepamesti galvos ir pernelyg neįsijausti į tą lėkimą. Vis dėlto manau, kad daugiau kaip pusę trasos bus galima įveikti penkta pavara“, – įspūdžiais dalijosi D. Jocius, startuosiantis 11 numeriu.

REKLAMA

Penktadienį apie vidurdienį „Utenos ralio“ dalyvių laukia bandomasis dviejų kilometrų greičio ruožas (GR) sportinei technikai prieš lenktynes išmėginti. D. Jocius juokauja nebandysiantis jo laimėti, kad perdėta rizika nesumaišytų kortų iki ralio pradžios likus vos kelioms valandoms. Vakarop bus duotas varžybų startas. Pirmąją dieną lenktynininkai įveiks tris greičio ruožus – beveik trečdalį visos ralio trasos. Visi jie – nauji, iki šiol nevažiuoti. Pirmąją 14 km ilgio rungtį „Umaras“ lenktynininkai važiuos du kartus.

REKLAMA
REKLAMA

„Penktadienio greičio ruožai gan įdomūs. Laukia daug greitų atkarpų, kurias pakeičia siauri keliukai miške. Teks pademonstruoti visus sukauptus vairavimo įgūdžius, jei nenorime, kad lenktynės baigtųsi jau pirmą dieną. Bus tikrai neblogas apšilimas. Mintinai išmoktuose keliuose aš važiuoju 105 procentais, o vis tik labiau mėgstu važiuoti lygiai šimtu procentų savo galimybių, todėl nauji greičio ruožai man labai patinka, – juokauja D. Jocius. – Kadangi sinoptikai pranašauja gerą orą, žiūrovams patarčiau varžybas verčiau stebėti ne miške, bet atvirose vietovėse, šalia tiesiųjų. Tikėtina, kad ten dulkės išsisklaidys greičiau nei medžių tankmėje.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antroji varžybų diena žada sukurti dar daugiau ralio nuotaikos. Aukštaitijos keliais Utenos apylinkėse besitęsiantys šeštadienio greičio ruožai ar bent jų fragmentai daugeliui lenktynininkų jau žinomi.

D. Jocius išskyrė rytinį 4/6 GR: „Žiūrovams siūlyčiau jo nepramiegoti, nes ten tiek tramplinų, kiek turbūt visame Lietuvos ralio čempionate. Jau už kilometro nuo starto vienas po kito driekiasi net trys tramplinai, per kuriuos automobiliai tikrai kils į orą. Sirgalių laukia įspūdingas reginys. Dar už poros kilometrų irgi keletas nutrūktgalviškų vietų, kur automobiliai neabejotinai skris. Sėdėdami ant suoliuko ir žiūrėdami vaizdo įrašą iš automobilio vidaus, atrodo, kad net patys ėmėm šokinėt į viršų. Žiūrovų akiai malonių vietų tikrai apstu ir likusiuose greičio ruožuose.“

D. Jocius aistruoliams rekomenduoja atidžiai peržiūrėti ralio organizatorių sudarytus trasos žemėlapius bei aprašymus su rekomenduojamais patogiais privažiavimais iki greičio ruožų, starto laikais ir žiūrovų zonomis. Jas pasirinkusieji galės ne tik daugiau pamatyti, bet ir jausis saugūs pro šalį skriejant galingiems bolidams, kurių gretos šįkart Utenos apylinkėse bus itin gausios.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų