REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nacionalinės atrankos į „Euroviziją“ suteikiamos tiesioginio eterio minutės naujiems atlikėjams gali tapti taip reikalingu „tramplinu“ siekiant populiarumo. Visgi tokiu greitu šlovės siekimo metodu žavisi ne visi. Šiandien, sausio 5 d. debiutinį vaizdo klipą išleidę alternatyvios muzikos atstovai „Deeper Upper“ sakosi neketinantys dalyvauti nacionalinėje atrankoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Mes manome, kad muzika neturėtų būti varžybų objektas, todėl atsisakome dalyvavimų bet kokiuose konkursuose, nebent tuose, kur įžvelgiame gilesnę prasmę. Savo energiją ir kūrybines mintis stengiamės investuoti į ilgalaikius tikslus“,  ‒ grupės narių poziciją dėsto gitaristas Ignas Ivaška.

REKLAMA

„Euroviziją“ muzikantas apibūdino kaip kultūrinį fenomeną, kuris neapsiriboja vien tik muzika. „Praktiškai neįmanoma apsiriboti vienu stiliumi, galima netgi sakyti, kad tos grupės, kurios ten pateko jau groja „Eurovizijos“ stilių. Per tiek metų susiformavo tam tikri šio konkurso rėmai ir nori ar nenori, siekiant ten patekti grupė turi juos atitikti. Kartais ten įsiterpia ir koks nors itin lyriškas, paprastas pasirodymas, tačiau bendra struktūra išlieka“, ‒ komentavo I. Ivaška.

REKLAMA
REKLAMA

Pasirodymas su viena daina televizijos eteryje, anot I. Ivaškos, yra greitas ir trumpalaikis dalykas, todėl turi mažą išliekamąją vertę. „Tai reikalauja didelio pasiruošimo, bet ilgalaikėje perspektyvoje jo reikšmė ne tokia ir didelė. Mūsų prioritetai – savo mintis nukreipti į gilesnės prasmės ieškojimą, kurti veiklos strategiją, kuri atneštų tokį patį grupės vardo žinomumą, tačiau ilgalaikį, turintį potekstę“, ‒ kalbėjo muzikantas.

Pasinaudoti ar ne tokia galimybe greitai išgarsėti, I. Ivaškos teigimu, kiekvienos grupės nariai sprendžia patys. Tuo metu, kai scenos senbuviai skundžiasi prasta padėtimi šalies muzikos industrijoje, „Deeper Upper“ nariai primena, kad šiais kiekvienas turi itin plačias galimybes siekti pripažinimo. „Dabar ne tokie svarbūs tapo techniniai, finansiniai ištekliai, tiesiog reikia turėti gerą idėją, būti užsidegusiam ja, nes turimų galimybių dažniausiai visiškai užtenka tam, kad galėtum vystyti savo produktą“, ‒ tvirtino gitaristas.

Žodžius, kad ko nors labai norint galimybės visuomet atsiranda, „Deeper Upper“ vyrukai gali patvirtinti veiksmais. Debiutinio jų vaizdo klipo biudžetas – vos 88 litai. Naudingai ar ne buvo išleisti šie pinigai galite įvertinti patys:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų