REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Britai labai tingi gaminti

Maistui į namus per mėnesį jie išleidžia apie 110 svarų

Portalo Dailymail pateikiami duomenys rodo, jog statistinis britas išleidžia apie 110 svarų per mėnesį užsisakydamas maistą į namus. Tai, kas anksčiau buvo savaitgalio pasilepinimas, šiuolaikiniams užsiėmusiems britams tampa kasdienybe.

REKLAMA
REKLAMA

Anot apskaičiavimų, per metus vienas klientas išleidžia vidutiniškai apie 1320 svarų, užsisakydamas vakarienę į namus apie dvylika kartų per mėnesį. Galima teigti, jog vyrai dažniau patingi gaminti patys – jie per metus pateikia vidutiniškai apie 151 užsakymą, moterys – 126 užsakymus.

REKLAMA

Jei svečiams iš Lietuvos parūpinsite žuvies su skrudintomis bulvytėmis (angl. fish and chips), nepameluokite, kad tai populiariausias patiekalas Jungtinėje Karalystėje. Tradicinį britų maistą išstūmė kinietiškas ir indiškas. Populiariausio maisto užsakomo į namus trejetuke britų žuvis su bulvytėmis užima trečią vietą.

Apklausus 2000 respondentų paaiškėjo, kad daugiausia greito maisto vartotojų yra 25-34 m. amžiaus grupėje, vyresni žmonės dažniau linkę gaminti patys. Didžiausi takeaway gerbėjai gyvena Londone, statistinis londonietis išleidžia apie 221 svarą per mėnesį.

REKLAMA
REKLAMA

Didžioji dauguma apklaustųjų teisinasi laiko stoka ir nuovargiu po darbo, verčiančiu rinktis maisto užsakymą į namus. Didelį vaidmenį vaidina ir gausi pasiūla – įvairių šalių virtuvės prieinamos sąlyginai nebrangiai visoje Jungtinėje Karalystėje.

Neturime žinių apie panašius tyrimus Lietuvoje, bet šių metų vasarį Delfi žurnalistų pakalbinti verslininkai džiaugėsi vis populiarėjančia maisto į namus paslauga, kuria ypač naudojamasi užsitęsus žvarbiems orams. Panašu, jog lietuviai linkę užsakytu maistu pasilepinti dėl objektyvių priežasčių – atšalus orams ar taupydami pietų pertraukos darbe laiką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų