• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visiems puikiai žinoma stabdžių sistemos komponentų gamintoja „Brembo“, tikisi sukelti didžiausią perversmą automobilių industrijoje. Naujos kartos stabdžių sistema, kuri reguliuoja stabdymo slėgį kiekviename rate atskirai, netrukus bus pristatyta automobilių gamintojams, kurie tikisi išnaudoti naujos technologijos privalumus.
„Sensify“ vardu pavadinta stabdžių sistema, „
Brembo“ specialistų, klasifikuojama kaip didžiausią pažangą automobilių pramonei suteiksianti technologija, mat naujoji sistema panaikina tiesioginį ryšį tarp stabdžių pedalo ir pačių stabdžių. Stabdžių pedalas tik duoda komandą valdymo blokui.
„Brembo“ naujos kartos stabdžių sistema tikisi sukelti revoliuciją
Iš tikrųjų, valdymo blokų yra du – kiekvienas skirtas priekinei ir galinei automobiliai ašiai ir kiekvienas atskirai reguliuoja stabdymo slėgį dešiniajam ir kairiajam ratui. Nors stabdžių trinkeles prie diskų spaudžia hidraulinė jėga, ją sukuria nebe klasikinis stabdžių cilindras, o elektroninė pavara. Taip sukonstruotuose stabdžiuose galima atsižvelgti į daug daugiau parametrų, kurie turi įtakos stabdžių veikimui ir poveikiui, atsižvelgiant į momentines sąlygas. Ir jiems net nereikia sudėtingo hidraulinio paskirstymo.
Valdymo blokas atsižvelgia, pavyzdžiui, į kelio dangos tipą, transporto priemonės svorį, momentinę ašių apkrovą, greitį ar vairo pasukimą. Juo tiksliau stabdžiai gali dozuoti stabdymo momentą, visiškai nepriklausomai kiekvienam iš ratų.
„Brembo“ naujos kartos stabdžių sistema tikisi sukelti revoliuciją
Kartu į „Sensify“ sistemą galima lengvai integruoti ir kitas stabdžių funkcijas, pavyzdžiui, stabilizavimo ir apsaugos nuo slydimo sistemą arba sukibimą gerinančias sistemas. Joms neprireiks klasikinės ABS sistemos, nes užuot mažinusios pernelyg didelį stabdymo slėgį ratui užsiblokavus, jos iš anksto užkirs kelią jam užsiblokuoti, nustatydamos tinkamą stabdymo slėgį.
Elektroniniai stabdžiai taip pat geriau sutars su pagalbos sistemomis. Rezultatas turėtų būti trumpesnis stabdymo kelias, greitesnė reakcija, toks pat stabdymo efektas. Be to, vairuotojas gali reguliuoti stabdžių pedalo grįžtamąjį ryšį keliais lygiais.
„Brembo“ naujos kartos stabdžių sistema tikisi sukelti revoliuciją
„Sensify“ stabdžius įvertins ir automobilių konstruktoriai, nes jie yra kompaktiškesni ir lengvesni, o tai reiškia mažesnę neatremiamąją masę ir geresnį stabilumą.
Sistemos tarnavimo laikas taip pat turėtų būti ilgesnis. Automobilių savininkai tiesiog turės laiku keisti stabdžių kaladėles ir stabdžių diskus. „Brembo“ mano, jog ši sistema turėtų būti ypatingai naudinga motociklams, kurie daug jautriau reaguoja į svorio ir ratų apkrovos pokyčius.
„Brembo“ tikina, jog ji jau yra pasirašiusi naujos stabdžių sistemos tiekimo sutartį. Nors šiuo metu nėra žinoma su kuriuo gamintoju „Brembo“ pasirašė sutartį, tačiau įvairūs šaltiniai skelbia, jog tai yra „
Tesla“.

Visiems puikiai žinoma stabdžių sistemos komponentų gamintoja „Brembo“, tikisi sukelti didžiausią perversmą automobilių industrijoje. Naujos kartos stabdžių sistema, kuri reguliuoja stabdymo slėgį kiekviename rate atskirai, netrukus bus pristatyta automobilių gamintojams, kurie tikisi išnaudoti naujos technologijos privalumus.
„Sensify“ vardu pavadinta stabdžių sistema, „
Brembo“ specialistų, klasifikuojama kaip didžiausią pažangą automobilių pramonei suteiksianti technologija, mat naujoji sistema panaikina tiesioginį ryšį tarp stabdžių pedalo ir pačių stabdžių. Stabdžių pedalas tik duoda komandą valdymo blokui.
„Brembo“ naujos kartos stabdžių sistema tikisi sukelti revoliuciją
Iš tikrųjų, valdymo blokų yra du – kiekvienas skirtas priekinei ir galinei automobiliai ašiai ir kiekvienas atskirai reguliuoja stabdymo slėgį dešiniajam ir kairiajam ratui. Nors stabdžių trinkeles prie diskų spaudžia hidraulinė jėga, ją sukuria nebe klasikinis stabdžių cilindras, o elektroninė pavara. Taip sukonstruotuose stabdžiuose galima atsižvelgti į daug daugiau parametrų, kurie turi įtakos stabdžių veikimui ir poveikiui, atsižvelgiant į momentines sąlygas. Ir jiems net nereikia sudėtingo hidraulinio paskirstymo.
Valdymo blokas atsižvelgia, pavyzdžiui, į kelio dangos tipą, transporto priemonės svorį, momentinę ašių apkrovą, greitį ar vairo pasukimą. Juo tiksliau stabdžiai gali dozuoti stabdymo momentą, visiškai nepriklausomai kiekvienam iš ratų.
„Brembo“ naujos kartos stabdžių sistema tikisi sukelti revoliuciją
Kartu į „Sensify“ sistemą galima lengvai integruoti ir kitas stabdžių funkcijas, pavyzdžiui, stabilizavimo ir apsaugos nuo slydimo sistemą arba sukibimą gerinančias sistemas. Joms neprireiks klasikinės ABS sistemos, nes užuot mažinusios pernelyg didelį stabdymo slėgį ratui užsiblokavus, jos iš anksto užkirs kelią jam užsiblokuoti, nustatydamos tinkamą stabdymo slėgį.
Elektroniniai stabdžiai taip pat geriau sutars su pagalbos sistemomis. Rezultatas turėtų būti trumpesnis stabdymo kelias, greitesnė reakcija, toks pat stabdymo efektas. Be to, vairuotojas gali reguliuoti stabdžių pedalo grįžtamąjį ryšį keliais lygiais.
„Brembo“ naujos kartos stabdžių sistema tikisi sukelti revoliuciją
„Sensify“ stabdžius įvertins ir automobilių konstruktoriai, nes jie yra kompaktiškesni ir lengvesni, o tai reiškia mažesnę neatremiamąją masę ir geresnį stabilumą.
Sistemos tarnavimo laikas taip pat turėtų būti ilgesnis. Automobilių savininkai tiesiog turės laiku keisti stabdžių kaladėles ir stabdžių diskus. „Brembo“ mano, jog ši sistema turėtų būti ypatingai naudinga motociklams, kurie daug jautriau reaguoja į svorio ir ratų apkrovos pokyčius.
„Brembo“ tikina, jog ji jau yra pasirašiusi naujos stabdžių sistemos tiekimo sutartį. Nors šiuo metu nėra žinoma su kuriuo gamintoju „Brembo“ pasirašė sutartį, tačiau įvairūs šaltiniai skelbia, jog tai yra „
Tesla“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų