
Technologiją pritaikys visoje gamoje
Penktosios kartos „BMW eDrive“ technologiją sudaro glaudžiai integruota pavaros sistema, kurioje elektros variklis, transmisija ir galios elektronika sumontuoti viename korpuse. Ši pavaros sistema yra tinkama visoms automobilių koncepcijoms, todėl bus adaptuojama plačiai visoje BMW gamoje.
Lengvai moduliuojama automobilio kėbulo architektūra, plokščias ir žemai sumontuotas baterijų blokas bei kompaktiška pavaros technologija inžinieriams suteikė didelę laisvę kuriant automobilio dizainą, todėl „BMW i4“ bus suderintos ketverių durelių kupė būdingos proporcijos su tipiškomis „BMW i“ elektromobilių išvaizdos ypatybėmis.
Dinamiškos linijos eis koja kojon su aerodinamiškai optimizuotomis išorinėmis detalėmis bei tvarumo akcentais. Patogus valdymas ir erdvus, nesunkiai transformuojamas salonas užtikrins, kad automobilis būtų tinkamas tiek kasdienėms trumpoms, tiek ir tolimoms kelionėms.
Naujasis „BMW i4“ bus gaminamas pagrindinėje bendrovės gamykloje Miunchene, kur surenkami ir 3 bei 4 serijų modeliai su vidaus degimo ar hibridinėmis pavaromis.
Dalis globalaus proceso
Šio modelio kūrimas yra neatsiejama dalis globalaus BMW grupės elektrifikacijos proceso. Šiuo metu bendrovė savo konkurencinėje erdvėje turi didžiausią elektrinių ar įkraunamų hibridinių modelių gamą, o iki 2023 m. „BMW Group“ iš viso siūlys 25 modelius su elektrine pavara.
Turėti platų modelių asortimentą, apimantį tiek efektyvius vidaus degimo variklius, tiek šiuolaikiškas hibridines ar visiškai elektra varomas pavaras, BMW grupei svarbu globaliu požiūriu. Taip įmonė atsižvelgia į skirtingus klientų reikalavimus bei pageidavimus įvairiuose pasaulio regionuose. Nepriklausomai nuo pasirinktos pavaros tipo, visiems dabartiniams ir būsimiems modeliams būdingi vienodi prekės ženklo standartai.
Elektrifikacijos procesą paspartinti leido BMW sukaupta didelė kompetencija tiek aukštos įtampos akumuliatorių gamyboje, tiek jų elementų vystymo srityje. Tai sukūrė pagrindą nuolatiniam akumuliatorių optimizavimui. Pavyzdžiui „BMW i4“ ir kitose būsimose kompanijos elektrinėse transporto priemonėse naudojamos baterijos turi daugiau elementų viename modulyje, tačiau mažesnį komponentų skaičių, yra kompaktiškesnės ir suteikia daugiau lankstumo atsižvelgiant į jų išplanavimą.
Miunchene įkūrus akumuliatorių elementų kompetencijos centrą, „BMW Group“ dar labiau išplėtė savo tyrimų ir plėtros patirtį šioje srityje, kuri yra nepaprastai svarbi elektromobilizmo ateičiai. Didžiausias dėmesys dabar skiriamas pagrindiniams moksliniams tyrimams tose srityse, kuriose yra poveikis su klientais susijusiems veiksniams, tokiems kaip energijos baterijose tankis, pasiekiama didžiausia galia, tarnavimo laikas, sauga, įkrovimo savybės, reagavimas esant skirtingai temperatūrai ir kainą paveikiančios gamybos sąnaudos.

