
Teoriškai šio revoliucinio sprendimo įgyvendinimui numatyti dveji pereinamieji metai, tačiau vienos populiariausių pastarųjų metų automobilių sporto varžybų serijų, vykstančių po FIA vėliava, organizuojančios kompanijos IMG strategai iš dabartinių komandų bei automobilių gamintojų reikalauja iki šių metų kovo 29-osios oficialiai patvirtinti savo įsipareigojimus dalyvauti elektrifikuotame čempionate. Deja, dar nepasibaigus 2018-ųjų sezonui viena po kitos apie pasitraukimą iš „World RX“ pareiškė „Audi“, čempioniškoji „PSRX Volkswagen Sweden“, „Peugeot“ ir „Ford“.
Teoriškai toks ūmus komandų lyderių ir charizmatiškų pilotų nukraujavimas turėjo išgąsdinti FIA strategus. Praktiškai vienintelė emocija, kurią viešai pademonstravo FIA prezidentas Žanas Todtas (Jean Todt) – apgailestavimas, kad lig šiol automobilių gamintojai pernelyg vangiai į „kovinę“ techniką diegė aplinkai draugiškus sprendimus: ralio pasaulyje nėra nei hibridų, nei kokių nors ekologiškų technologijų.
Neseniai vykusio Monte Karlo ralio metu duodamas interviu leidiniui jis „Motorsport News“ jis patikino, kad netrukus padėtis pasikeis – jau šiais metais bus paskelbtas naujas ralio reglamentas, pagal kurį parengti automobiliai WRC startuos 2022-aisiais.
„Šiek tiek keista, kad visose didžiosiose automobilių parodose Frankfurte, Paryžiuje, Tokijuje ar Ženevoje rodomos išties įspūdingos technologinės naujovės, tačiau į ralį lig šiol niekas nebuvo perkeliama, nes taisyklės to nereikalavo. Dabar padėtis pasikeis, nes mūsų technikos ekspertai drauge su gamintojais derina naują reglamentą, todėl bent jau hibridinės jėgainės svarbiausiame FIA čempionate 2022-aisiais tikrai atsiras“, – pareiškė Ž. Todtas.


