• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Emilija Paliulyte
Sunku patikėti, kad iki 2019 metų „Formula Drift” čempionato pabaigos teliko vienas etapas. Ką tik praūžęs etapas įvyko Teksaso valstijoje, įnešė labai daug neužtikrintumo čempionato lyderiams. Lyderių penketukas, teoriškai ir praktiškai, turi visas galimybes tapti pagrindinio trofėjaus savininku. Tarp šio penketuko ir lietuvis Aurimas Bakchis.
Prieš pradedant analizuoti etapo rezultatus, svarbu paminėti, kad Teksaso trasoje pilotai varžėsi ne pirmą kartą, tačiau trasos išdėstymas buvo stipriai pakeistas. Jeigu 2018 metų trasa buvo gerokai lėtesnė ir ženkliai techniškesnė, šį sezoną teisėjai nusprendė jog daug svarbiau yra porinių važiavimų kokybė.
Dar treniruočių metu buvo matyti, kad jų priimtas sprendimas įvesti šiuos pakeitimus atsipirko, porinių važiavimų treniruotėse vairuotojai važiavo agresyviai, neleisdami oponentams atitrūkti, būtent tai ir yra ką nori matyti čempionato žiūrovai. Žinoma, lėtesniems, mažiau galios turintiems bolidams tai galimai pakišo koją, bet čia yra aukščiausia lyga ir varžantis aukščiausioje lygoje reikia būti pasiruošus išlipti iš komforto zonos.

Emilija Paliulyte
Sunku patikėti, kad iki 2019 metų „Formula Drift” čempionato pabaigos teliko vienas etapas. Ką tik praūžęs etapas įvyko Teksaso valstijoje, įnešė labai daug neužtikrintumo čempionato lyderiams. Lyderių penketukas, teoriškai ir praktiškai, turi visas galimybes tapti pagrindinio trofėjaus savininku. Tarp šio penketuko ir lietuvis Aurimas Bakchis.
Prieš pradedant analizuoti etapo rezultatus, svarbu paminėti, kad Teksaso trasoje pilotai varžėsi ne pirmą kartą, tačiau trasos išdėstymas buvo stipriai pakeistas. Jeigu 2018 metų trasa buvo gerokai lėtesnė ir ženkliai techniškesnė, šį sezoną teisėjai nusprendė jog daug svarbiau yra porinių važiavimų kokybė.
Dar treniruočių metu buvo matyti, kad jų priimtas sprendimas įvesti šiuos pakeitimus atsipirko, porinių važiavimų treniruotėse vairuotojai važiavo agresyviai, neleisdami oponentams atitrūkti, būtent tai ir yra ką nori matyti čempionato žiūrovai. Žinoma, lėtesniems, mažiau galios turintiems bolidams tai galimai pakišo koją, bet čia yra aukščiausia lyga ir varžantis aukščiausioje lygoje reikia būti pasiruošus išlipti iš komforto zonos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aurimas Bakchis


Dar praėjusiame etape, Aurimas sakė, jog žino kaip patobulinti automobilį, jog be problemų galėtų varžytis su greičiausias čempionato varžovais. Natūralu, jog niekas nesuabejojo tokiais Aurimo žodžiais, būdamas ne tik profesionalus drifto pilotas, bet ir labai nagingas mechanikas jis sugebėjo iš savo automobilio išspausti visus 110 procentų ir tai įrodė kvalifikacijos metu.
Dažnas vairuotojas pasirenka suvažiuoti savo pirmą kvalifikacinį važiavimą saugiau, tačiau lietuvis nusprendė padėti visas kortas ant stalo. Tai pastebėjo ir teisėjai, kurie jo kvalifikacinį važiavimą įvertino skirdami Aurimui 97 taškus. Šis rezultatas jam garantavo antrąją poziciją kvalifikacinėje varžybų lentelėje. Aukšta kvalifikacinė vieta vairuotojui yra labai svarbi, ją iškovojus, yra garantuojama jog pilotas porinius važiavimus pradės startuodamas priekinėje – vedančioje pozicijoje ateinančios dienos varžybose.

REKLAMA

Aurimas Bakchis


Ir ši diena atėjo – varžybos startavo. Aurimas savo pirmoje kovoje susitiko su Austinu Meeksu, amerikiečiu pilotu, kuris Pro lygoje dalyvauja jau antrus metus. Kaip pridera tikram JAV atstovui, Austinas čempionate varžosi su klasišku „Cadillac” markės automobiliu.
Pirmoje kovos pusėje, lietuvis tiesiog „išrūkė” savo varžovą, ne vieną žiūrovą palikęs be žado – tokios agresijos iš Aurimo mažai kas tikėjosi. Tačiau Aurimas suprato, kad čempionato lyderio likimas sprendžiasi su kiekviena kova ir jis turi važiuoti atiduodamas viską ką gali.
Antroje važiavimų pusėje lietuvis varžovo nepaleido ir šiam ne laiku pastabdžius net švelniai jį pastūmėjo, primindamas, kad kvėpuoja jam į nugarą. Šis lengvas pasistumdymas privertė Aurimą atsitraukti, tačiau teisėjai įvertino Aurimo agresiją teigiamai ir skyrė pergalę jam.

REKLAMA
REKLAMA

Aurimas Bakchis


TOP 16 kovose jau laukė rimtesnis ir greitesnis varžovas, airis – Deanas Kearney. 14 metų šis pilotas sukasi drifto padangėje ir savo lentynose turi ne vieną trofėjų už pasiekimus. Gana įspūdingi skaičiai yra po šio vairuotojo bolido kapotu – jo vairuojamas „Dodge Viper” markės automobilis gali pasigirti daugiau nei 1200 AG išvystančiu motoru. Tiesa, reikėtų pabrėžti, jog būtent šie skaičiai sumaišo visas kortas. Galingas ir kaprizingas automobilis nesileidžia būti suvaldomas, bet įspūdingo pajėgumo automobilis lietuvio neišgąsdino, tiek vedančiojoje, tiek besivejančio pozicijoje Aurimas įrodė savo pranašumą ir teisėjai neužtruko paskelbti jį šios dvikovos nugalėtoju.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aurimas Bakchis


Pasibaigus TOP 16 kovoms, atėjo metas pasirodyti aštuoniems geriausiems. Lietuvis sau į porą gavo JAV atstovą – Chelsea Denofą. Šie pilotai susitiko jau ne pirmą kartą – antrajame čempionato etape Aurimas nugalėjo amerikietį TOP4 kovose ir iškovojo pergalę tame etape.
Akivaizdu, jog Chelsea buvo ištroškęs revanšo už tuomet prarastą galimybę varžytis finale. Abu pilotai susitikę antrą kartą atidavė visas jėgas ir net teisėjai negalėjo nuspręsti kuriam skirti pranašumą, todėl išsiuntė juos keistis padangų ir važiuoti dar kartą. Vairuotojams grįžus prie starto įtampa tik augo, Aurimas žinojo, kad jis vis dar laikomas realiu pretendentu kovoje dėl čempiono titulo, kiekvienas uždirbtas taškas yra be galo svarbus, o Denofa buvo ištroškęs pergalės.
Pirmojo važiavimo metu Aurimas pasirodė fantastiškai, tačiau apsikeitus vietomis vytis amerikietį buvo labai sunku. Odis pasiklydęs dūmuose ir bebandydamas atgauti prarastą atstumą šiek persistengė ir tiesiogine to žodžio prasme užlipo ant Chelsea vairuojamo „Mustang” priekinio rato, ko pasėkoje Aurimo automobilis pašoko į orą. Įspūdingi vaizdai fanams, tačiau ne taip įspūdingai pasibaigusi kova. Teisėjai pergalę skyrė oponentui, pripažindami lietuvį kaltu dėl incidento.



Tuo ir pasibaigė Aurimo kova septintajame „Formula Drift” etape. Šiuo metu lietuvis bendroje įskaitoje yra ketvirtoje vietoje, nuo lyderio atsilikdamas 68 taškais. Čempiono vardo klausimas išlieka atviras ir viskas bus nuspręsta paskutiniame etape, Los Andžele, spalio 19 dieną.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų