• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2013-ųjų kovo 16-oji taps įsimintina diena, ženklinančia pasaulyje didžiausio kalibro sportinių automobilių eros pabaigą, kai tradicinėse Sebringo 12 valandų lenktynėse šie bolidai varžysis paskutinį kartą.

REKLAMA
REKLAMA

LMP1 klasės Le Mano prototipai nebegalės dalyvauti šiame renginyje nuo 2014-ųjų, tad „Audi“ Floridoje žada trinktelėti durimis. 1999-aisiais pirmasis LMP markės sportinis automobilis debiutavo anksčiau oro uosto funkcijas atlikusioje teritorijoje, o dabar du keturiais žiedais papuošti prototipai čia varžysis paskutinį kartą.

REKLAMA

„Dalyvausime labai emocionaliame lenktynių savaitgalyje, kuriame fanams pasiūlysime ir kelionę į mūsų praeitį, - sakė „Audi Motorsport“ vadovas Dr. Wolfgangas Ullrichas. - Būtent Sebringe prasidėjo labai sėkminga Audi sportinių automobilių era.

Tikimės, kad su dviem dabartiniais hibridiniais modeliais šiemet paskutinį kartą kausimės dėl absoliučios pergalės 12 valandų lenktynėse. Tuo pačiu metu lenktynių arenos pakraščiuose fanai galės apžiūrėti kitus keturis lenktyninius automobilius ir lenktynininkus, kurie su „Audi“ kūrė Sebringo istoriją“.

REKLAMA
REKLAMA

Kartu su 2012-ųjų kartos „Audi R18 e-tron quattro“ prie starto linijos Floridoje bus išvairuota ir atnaujinta prototipo versija. Marcel Fässler/Oliver Jarvis/Benoît Tréluyer (CH/GB/F) ir Lucas di Grassi/Tom Kristensen/Allan McNish (BR/DK/GB) vairuos du hibridinius lenktyninius automobilius. T. Kristensenas pelnė šešias pergales ir pasiekė šių varžybų rekordą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

13-oje klasikinių sportinių automobilių varžybų „Audi“ pelnė 22 podiumo pozicijas, tame tarpe - dešimt absoliučių pergalių. Vos tik debiutavę, 1999-ųjų kovo 20 dieną trys „Audi“ vairuotojai – Michele Alboreto, Dindo Capello ir Stefanas Johanssonas – užkopė ant podiumo. Tai „Audi Sport Team Joest“ komanda, gyvavusi ir tada, ir dabar.

REKLAMA

Savo ištikimiausius gerbėjus į nuo 1952-ųjų rengiamas ilgo nuotolio lenktynės „Audi“ perkels per kovą rengiamą parodą, kurioje atsiskleis visa markės sportinių automobilių era. Audi R8 reprezentuoja sėkmingą periodą nuo 2000 iki 2005 metų, o 2006-2008 metais dyzelinis „R10 TDI“ pratęsė pergalingą kelią. „R15 TDI“ čia laimėjo 2009-aisiais, savo debiuto metais, o pernai šį žygdarbį pakartojo „R18 TDI“.

Buvę „Audi“ gamyklinės komandos vairuotojai, kuriems sekėsi Sebringe, bus ranka pasiekiami ir fanams dalys autografus, interviu bei fotografuosis. Taip „Audi“ nori padėkoti aistringiems Jungtinių Valstijų sportinių automobilių entuziastams, kurie liko ištikimi markei daugybę metų.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų