• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Taisyti automobilį oficialiose automobilių yra pakankamai brangus malonumas. Tačiau už savo darbą išmanantys specialistai ir darbams galiojanti garantija turi savo kainą, ar ne? Deja, bet ne.
Automobilių gamintojai labai dažnai teigia, jog naują arba apynaujį automobilį privaloma taisyti tik oficialiose atstovybėse. Gamintojų teigimu, atstovybėse naujausia įranga turintys specialistai vieninteliai gali pašalinti atsiradusį gedima ir padės sutaupyti ne vieną minutę Jūsų brangaus laiko. Tačiau šio amerikiečio istorija rodo, jog turint šiek tiek noro ir užsispyrimo, gedimą galima pašalinti net ir savomis rankomis.

Taisyti automobilį oficialiose automobilių yra pakankamai brangus malonumas. Tačiau už savo darbą išmanantys specialistai ir darbams galiojanti garantija turi savo kainą, ar ne? Deja, bet ne.
Automobilių gamintojai labai dažnai teigia, jog naują arba apynaujį automobilį privaloma taisyti tik oficialiose atstovybėse. Gamintojų teigimu, atstovybėse naujausia įranga turintys specialistai vieninteliai gali pašalinti atsiradusį gedima ir padės sutaupyti ne vieną minutę Jūsų brangaus laiko. Tačiau šio amerikiečio istorija rodo, jog turint šiek tiek noro ir užsispyrimo, gedimą galima pašalinti net ir savomis rankomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

464685


Viskas prasidėjo nuo momento, kai „Toyota Camry“ prietaisų skydelyje užsižiebė įspėjamoji žinutė - „Check Hybrid System“. Kadangi automobilis buvo pirktas ne naujas, o naudotas, japoniškas hibridinis sedanas neturėjo galiojančios garantijos. Vis dėlto, jis automobilį nuvežė į oficialią „Toyota“ atstovybę, kurios specialistais galėtų nustatyti atsiradusį gedimą.
Atlikus diagnostiką, paaiškėjo, jog automobilio remontas kainuos ne kelis šimtus, o kelis tūkstančius dolerių, o tiksliau - 4400 dolerių, o tai net pusė automobilio kainos!

REKLAMA

keixcgre9at5fa1pyg1l


Kadangi niekas nenorėtų mokėti tokios sumos už remontą, „Toyota Camry“ savininkas nusprendė automobilį sutvarkyti pats. Perskaitęs nemažai literatūros ir peržiūrėjęs daugybę vaizdo klipų, vyras užsiraitojo rankoves ir kibo į darbus.

acxm1vxpqiht2iuxm3hc


Patikrinus visų baterijų įtampą - jokių gedimų. Atlikus tą patį testą kelis kartus, rezultatai buvo tokie patys. Visos baterijos yra sveikos ir gyvybingos. Tačiau pasižiūrėjus atidžiau, vyras pamatė ir problemą.

ibthemevac7yohey6uqd


 
Problema buvo ne hibridinės jėgainės baterijose, bet kontaktuose, kurie buvo apsinešę rūdimis. Nuvykus į vietinę automobilių dalių parduotuvę ir nusipirkus kelias dešimtis smulkių detalių ir jas pakeitus - valio! Gedimo kaip nebūta ir visas šis vargas jam kainavo tik 7 dolerius!
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų