• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sportinio bolido vairavimo įgūdžiai, automobilio pajautimas proporcingai gerėja su treniruočių skaičiumi. Tačiau šonaslydis, kitaip vadinamas driftu, yra toks sportas, kur tobulėti privalo ne tik vairuotojas, bet ir jo automobilis.|
PDM Drift (angl. Pedal to the metal) komandos narys Aras “Win” Bukevičius šiemet ryžosi avantiūrai – naujam gyvenimui prikelti ir trasai pritaikyti BMW e36. “Šio automobilio laukė metalo laužo supirktuvė – BMW buvo surinktas iš skirtingų automobilių dalių, todėl jis ir gavo pravardę “Frankenšteinas”. Dabar bolidą ruošiame drifto trasai. Anksčiau treniravausi su 2.5 l varikliu, dabar dėsime 3 l variklį iš BMW e46, todėl turėtų prisidėti šiek tiek galios, taip pat perdarysime važiuoklę, sudėsime saugos lankus, sportinius lopšius ir diržus. Darbo daug, bet važiuoti norisi kuo greičiau”, - pasakoja Aras “Win” Bukevičius.

Sportinio bolido vairavimo įgūdžiai, automobilio pajautimas proporcingai gerėja su treniruočių skaičiumi. Tačiau šonaslydis, kitaip vadinamas driftu, yra toks sportas, kur tobulėti privalo ne tik vairuotojas, bet ir jo automobilis.|
PDM Drift (angl. Pedal to the metal) komandos narys Aras “Win” Bukevičius šiemet ryžosi avantiūrai – naujam gyvenimui prikelti ir trasai pritaikyti BMW e36. “Šio automobilio laukė metalo laužo supirktuvė – BMW buvo surinktas iš skirtingų automobilių dalių, todėl jis ir gavo pravardę “Frankenšteinas”. Dabar bolidą ruošiame drifto trasai. Anksčiau treniravausi su 2.5 l varikliu, dabar dėsime 3 l variklį iš BMW e46, todėl turėtų prisidėti šiek tiek galios, taip pat perdarysime važiuoklę, sudėsime saugos lankus, sportinius lopšius ir diržus. Darbo daug, bet važiuoti norisi kuo greičiau”, - pasakoja Aras “Win” Bukevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_20160518_135407


Sportininkas turi nemažai patirties įgijęs jaunių ralio varžybų metu, tačiau pripažįsta, kad net prie mažų automobilio pasikeitimų reikia priprasti, iš naujo pažinti, kaip pasikeičia bolido valdomumas. Be to, ralio trasose ypač svarbus greitis, o drifte be greičio akcentuojamas ir teisingas važiavimas pagal trajektoriją, slydimo kampas, šou elementai.
„Driftas patraukia dėl to, kad jis reikalauja daug daugiau pastangų. Iš pradžių teisingai išvažiuoti trajektoriją tikrai sunku – tai toli gražu ne įprastas “atvariau pašert” važiavimas. Šiemet su komandos draugu planuojame daug porinių važiavimų, kad ir patys geriau pajaustume, kaip šalia važiuoja varžovas. Dabar laukia dar viena intensyvi savaitė, kurios tikslas – užvesti naują motorą, kad į Putadienį, birželio pradžioje, komanda keliautų su dviem bolidais”, - antrina kitas PDM Drift komandos narys Gytis Mocekainis.

REKLAMA

IMG_0786


Tokie projektai, žinoma, reikalauja nemažo biudžeto, tačiau vaikinai džiaugiasi, kad Lietuvos autoverslo įmonių požiūris į pradedančiuosius sportininkus tampa daug lankstesnis. Aras “Win” Bukevičius dalijasi patirtimi: “Bendradarbiauti pradėjome su “Lesta” ir “Melga”– tai labai palengvina mūsų pasiruošimus treniruotėms. Jaučiasi ir labai teigiamas partnerių požiūris – driftas vis labiau Lietuvoje populiarėja, todėl esame skatinami kuo daugiau dalyvauti renginiuose, varžybose ir įgyvendinti savo idėjas, kaip kad dabar įgyvendiname naują drifto bolido projektą”.
„Frankenšteinas” laukia prisikėlimo. Ar pavyks PDM Drift komandai prikelti bolidą, kad šis jau kitą savaitgalį skrietų Kačerginės trasoje?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų