REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po euro įvedimo žmonės teigia pastebintys įvairių prekių kainų augimą ne tik prekybos centruose, bet ir turgavietėse. Tačiau dar didesnį nerimą kelia tai, kad anksčiau į turgų užsukę piliečiai tikėdavosi įsigyti prekių pigiau nei parduotuvėse – dabar nusivilia išvydę kainas.

Po euro įvedimo žmonės teigia pastebintys įvairių prekių kainų augimą ne tik prekybos centruose, bet ir turgavietėse. Tačiau dar didesnį nerimą kelia tai, kad anksčiau į turgų užsukę piliečiai tikėdavosi įsigyti prekių pigiau nei parduotuvėse – dabar nusivilia išvydę kainas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos statistikos departamento kainų statistikos skyriaus vedėja Nadiežda Alejeva tikina, kad lyginant pastarųjų devynių mėnesių kainas yra pastebimas aiškus prekių kainų augimas turgavietėse.

REKLAMA

„Tokių produktų kaip: malta kalakutiena, aukščiausios rūšies parūkytos dešros, sūdytų silkių filė, kiaulienos sprandinė – kainos turgavietėse padidėjo daugiau nei kitose prekybos įmonėse. Pavyzdžiui maltos kalakutienos kainos turgavietėse per devynis mėnesius padidėjo 2,3 proc., o kitose prekybos įmonėse kainos sumažėjo 8, 9 procentais“, – teigė N. Alejeva.

Pasak pašnekovės, kainos didėjo ne tik turgavietėse, bet ir parduotuvėse, tačiau jeigu palyginsime mėsos kainas jos labiau didėjo turgavietėse.

REKLAMA
REKLAMA

„Jautienos sprandinės kainos padidėjo 2,7 proc., tai kitose parduotuvėse irgi padidėjo, bet mažiau tik 1,2 procentais. O jeigu imtumėme daržoves, tai čia matome, kad spartesni kainų kilimo tempai buvo, kitose prekybos įmonėse“, – pasakojo Lietuvos statistikos departamento kainų statistikos skyriaus vedėja.

N. Alejeva taip pat pateikia, kad citrusinių vaisių kainos prekybos įmonėse didėjo šiek tiek sparčiau, tačiau gėlių kainos sparčiau augo turgavietėse.

Prekybos tinklai stebi turgaus kainas

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė pripažįsta, kad turgavietės kaip ir bet kuris prekybos tinkas, didesnė ar mažesnė netinklinė parduotuvė yra jų konkurentas, kurių kainas jie stebi ir stengiasi su jomis konkuruoti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pirkėjai yra tie patys ir kainas jie seka, renkasi pagal kainą, kokybę, kitus parametrus, tad stebėti kokia situacija yra turguje mums tenka nuolatos. Kol kas galvojame, kad sėkmingai mums sekasi konkuruoti su turgaviečių kainomis. Esame didelis tinklas ir didelių pirkimų ir sėkmingų derybų su tiekėjais galime pasiūlyti geras kainas. Taip pat bendradarbiaujame su tais pačiais ūkininkai, kurie teikia produkciją“, – tikino R. Saulytė.

Žemės ūkio ir maisto produktų vidutinės kainos Lietuvos turgavietėse 2014–2015 m. spalio mėn. pradžioje EUR/mat. vnt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų