• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Lietuva“ motininė bendrovė „Baltika Group“ praneša, jog konsoliduoti bendrovės pardavimai 2007 m. išaugo 34 proc. ir sudarė 242,74 mln. litų (be PVM). Neaudituotais duomenimis, „Baltika Group“ pelnas 2007 m. sudarė 9,05 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA

„Baltika Lietuva“, valdanti „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ prekės ženklus Lietuvoje, 2007 m. pardavė prekių už 60,4 mln. litų (su PVM). Tai yra 30 proc. daugiau nei 2006 m.

REKLAMA

Pasak „Baltika Group“ valdybos pirmininko Meelio Milder, bendrovės rezultatus reikėtų vertinti 3 metų (2006-2008) verslo strategijos kontekste. „2006 m. kompanija plėtėsi, 2007 m. pasiekėme ženklaus apyvartos augimo, 2008 m. sieksime didinti pelno rezultatus. Persilaužimą planuojame antrojoje šių metų pusėje“, – teigia M. Milder.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Baltika Group“ valdybos pirmininko, 2007-ieji bendrovei buvo „tarpiniai“ metai, kai didžiausias dėmesys buvo sutelktas naujoms vertėms kurti. 2007 m. startavo keletas tęstinių projektų, kurie turės įtakos šių metų bendrovės rezultatams. Tai „Ivo Nikkolo“ verslo pradžia Lietuvoje, pirmųjų „Monton“ parduotuvių atidarymas Čekijoje. Kompanija pristatė keletą naujų prekių grupių: „Monton“ avalynės kolekcijas, naują „Monton“ džinsų prekės ženklą „Spice M“, „Mosaic“ vaikiškų drabužių kolekcijas ir ypač pasisekusį vaikiškų drabužių prekės ženklą „Lotte by Mosaic“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausias „Baltika Group“ apyvartos augimas 2007 m. užfiksuotas Rusijoje. Apyvartai išaugus beveik dvigubai, pardavimai šioje šalyje sudarė 38,4 mln. litų (be PVM). Didžiausia bendrovė rinka išlieka Estija, kur pardavimai, išaugę 23 proc., 2007 m. sudarė 54,73 mln. litų (be PVM). Antroje vietoje pagal pardavimus – Lietuva.

Ryškiausias augimas – 41 proc. – 2007 m. fiksuotas „Monton“ parduotuvėse. Kiek mažiau apyvartos augo „Mosaic“ (29 proc.) ir „Baltman“ (14 proc.) tinkluose.

REKLAMA

Pasak M. Milder, 2008 m. kompanija planuoja padidinti apyvartas – lyginant su 2005 m., pardavimų grąža turėtų padvigubėti ir sudaryti 286,87 mln. litų (be PVM). Tikimasi, jog veiklos pelningumas išaugs (55,3 proc. šiuo metu), nepaisant pastovaus medžiagų ir transporto kainų augimo.

“Vienas iš raktinių žodžių šiais metais bus veiklos efektyvumas. To ypač sieksime didžiosiose rinkose, tokiose kaip Rusija ir Ukraina. Per pirmąjį pusmetį ketiname restruktūrizuoti parduotuvių tinklą ir uždaryti neefektyvias išparduotuves“, – teigia M. Milder.

REKLAMA

Bendrovės planuose – 14-18 naujų parduotuvių atidarymų. Šešias naujas parduotuves bendrovė ketina atidaryti Lietuvoje.

Praėjusių metų pabaigoje „Baltika Group“ valdė 128 parduotuves septyniose Europos šalių rinkose: Lietuvoje, Estijoje, Rusijoje, Latvijoje, Ukrainoje, Lenkijoje, Čekijoje. Per praėjusius metus atidaryta 20 naujų parduotuvių, 4 parduotuvės uždarytos, 4 rekonstruotos padidinant jų plotus. 2007 m. kompanijoje dirbo 1983 darbuotojai. Planuojama, jog per šiuos metus bendrovės valdomas parduotuvių tinklas bus išplėstas iki 140-145 parduotuvių.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų