REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Aprangos“ grupė šį rudenį į prekybos centrą „Europa“ investavo 3,5 mln. litų. Mažmeninės prekybos tinklas sostinės prekybos centre investavo į penkių naujų drabužių ir aksesuarų parduotuvių atidarymą bei senos parduotuvės rekonstrukciją.

REKLAMA
REKLAMA

Tarp naujų parduotuvių – tokie prekės ženklai kaip „Strellson“, „Coccinele“, „PennyBlack“. Šį savaitgalį taip pat planuojama atidaryti „Marella“ prekės ženklo parduotuvę.

„Iš esmės pertvarkėme mūsų valdomą prekybos plotą PC „Europa“, orientuodamiesi į aukštesnių pajamų verslo segmento pirkėją, kuris dirba ir leidžia laisvalaikį aplink centrą,“ – teigė Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius ir pridūrė, kad ateityje šiame prekybos centre planuoja įgyvendinti dar kelis projektus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų