REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Internete plinta vaizdo medžiaga, kurioje užfiksuota, kaip Šiauliuose veikiančioje RIMI parduotuvėje vyksta remonto darbai ir visa parduotuvė skendi statybinėse dulkėse. Pirkėjai užfiksavo, kaip konditerijos skyriuje virsta dulkių kamuoliai, o produktai nėra uždengti. Pirkėjai piktinosi, kad parduotuvėje yra antisanitarinės sąlygos ir žmonės verčiami kvėpuoti statybinių medžiagų dulkėmis.

Internete plinta vaizdo medžiaga, kurioje užfiksuota, kaip Šiauliuose veikiančioje RIMI parduotuvėje vyksta remonto darbai ir visa parduotuvė skendi statybinėse dulkėse. Pirkėjai užfiksavo, kaip konditerijos skyriuje virsta dulkių kamuoliai, o produktai nėra uždengti. Pirkėjai piktinosi, kad parduotuvėje yra antisanitarinės sąlygos ir žmonės verčiami kvėpuoti statybinių medžiagų dulkėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklas apgailestauja

tv3.lt susisiekus su prekybos tinklo „RIMI" atstovais, šie pripažino, kad Šiauliuose esančioje parduotuvėje buvo pažeista vidinė procedūra ir dėl to pradėtas tyrimas. 

REKLAMA

„Apgailestaujame, kad mūsų pirkėjams teko susidurti su tokia neigiama patirtimi mūsų parduotuvėje. Tai yra neleistinas ir netoleruotinas mūsų parduotuvės tvarkos pažeidimas. Pagal sutartą procedūrą, smulkūs pertvarkymo darbai turėjo būti vykdomi naktį, po 23 val., pasibaigus prekybai ir išėmus visą produkciją iš lentynų. Deja, vidinė procedūra buvo pažeista", - apgailestavo UAB „RIMI Lietuva" viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.

REKLAMA
REKLAMA

Atstovė pridūrė, kad šiandien bet kokia kepyklos veikla minėtoje parduotuvėje yra sustabdyta, iki šiol lentynose buvusi produkcija yra utilizuojama.

„Iki rytojaus Saulės miesto RIMI kepykloje bus vykdomas esminis valymas bei dezinfekavimas, o kepyklos veikla bus atnaujinta tiktai po vidinio kokybės audito, kai galėsime garantuoti, kad parduodame saugius ir kokybiškus gaminius. Tokių vidinių pažeidimų netoleruojame, juos iš karto sprendžiame, ir dedame visas pastangas, kad tokie atvejai nepasikartotų, dėl vidinių procedūrų pažeidimų pradėjome ir vidinį tyrimą. Dėkojame pirkėjui, kad jis nebuvo abejingas, ir pranešė apie tokį atvejį, ir atsiprašome, kad mūsų parduotuvės veiksmai nuvylė ir papiktino pirkėjus", - situacija komentuoja prekybos centras „RIMI".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų