• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vakarų pasaulio gyventojai rusiškais automobiliais niekada labai stipriai nesidomėjo. Net ir labai mažos kainos neprivertė vokiečius, prancūzus ar net britus persėsti prie rusiško automobilio vairo. 
Priežasčių, kodėl Vakarų Europos ar net Jungtinių Valstijų gyventojai nenori savo garaže turėti rusišką automobilį yra pakankamai daug, tačiau Majamio mieste įsikūrusi įmonė „Devolro“, nusprendė atlikti eksperimentą. Kokį? Iš Rusijos į Jungtines Valstijas buvo atgabenti du „UAZ Hunter“ modeliai, kurie vėliau buvo atiduoti į „Devolro“ specialistų rankas.
Pasak „Devolro“ kompanijos įkūrėjo, Eduardo Orlovo, anapus Atlanto modifikuoti „UAZ“ atsikratys rusiškų komponentų ir juos pakeis modernūs, amerikietiški.
Vizualiai automobiliai pasikeis nedaug. Daugelį metų su įvairiausiais patobulinimais gaminamas visureigis gaus modernius priekinius ir galinius LED tipo žibintus, išvaizdesnius lengvo lydinio ratlankius su bekelei skirtomis padangomis, specialiai šiam modeliui pagamintus slenksčius, priekinį buferį su gerve ir papildomais žibintais.

Vakarų pasaulio gyventojai rusiškais automobiliais niekada labai stipriai nesidomėjo. Net ir labai mažos kainos neprivertė vokiečius, prancūzus ar net britus persėsti prie rusiško automobilio vairo. 
Priežasčių, kodėl Vakarų Europos ar net Jungtinių Valstijų gyventojai nenori savo garaže turėti rusišką automobilį yra pakankamai daug, tačiau Majamio mieste įsikūrusi įmonė „Devolro“, nusprendė atlikti eksperimentą. Kokį? Iš Rusijos į Jungtines Valstijas buvo atgabenti du „UAZ Hunter“ modeliai, kurie vėliau buvo atiduoti į „Devolro“ specialistų rankas.
Pasak „Devolro“ kompanijos įkūrėjo, Eduardo Orlovo, anapus Atlanto modifikuoti „UAZ“ atsikratys rusiškų komponentų ir juos pakeis modernūs, amerikietiški.
Vizualiai automobiliai pasikeis nedaug. Daugelį metų su įvairiausiais patobulinimais gaminamas visureigis gaus modernius priekinius ir galinius LED tipo žibintus, išvaizdesnius lengvo lydinio ratlankius su bekelei skirtomis padangomis, specialiai šiam modeliui pagamintus slenksčius, priekinį buferį su gerve ir papildomais žibintais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

561b8a5295a6561c04000011


Taip atrodo standartinis modelis

561b8aca95a656b104000006


„Devolro“ modernizuotas modelis

Eduardas Orlovas neslepia, jog jo kompanijos inžinieriai siekia sukurti tokį automobilį, kuris galėtų lengvai konkuruoti su legendiniu G klasės „Mercedes Benz“. Tačiau tik pasikeitusios eksterjero detalės nepadės tapti pilnaverčiu G klasės konkurentu, ar ne? Puikiai tai žinodami, Majamyje įsikūrusių dirbtuvių specialistai pakeis variklį, transmisiją, visas pakabos detales, keturių varančiųjų ratų sistemą ir interjerą.
Pagal dabartinį planą, į atsinaujinusį „UAZ“ bus montuojami dviejų skirtingo galingumo dyzeliniai varikliai. Pirmasis - 2.5 litro, 160 arklio galių, antrasis - 3.0 litrų, 210 arklio galių. Tiek vienas, tiek kitas motoras atkeliaus iš „Cummins“ kompanijos gamyklos.
„Devolro“ tikisi, jog aštuntą dešimtmetį menančių visureigių modernizacija susidomės ne tik Rusijos, bet ir kitų šalių gyventojai. Norint modernizuoti rusišką visureigį, iškart reikėtų pasiruošti 14 tūkst. eurų sumą. Pačios aukščiausios komplektacijos modelis atsieis maždaug 20 tūkst. eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų