REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prancūzijos pieno pramonės milžinės „Danone" bendrovė Jungtinėse Amerikos Valstijose buvo priversta pašalinti teiginį, jog jos itin išpopuliarintas gėrimas turi įtakos imunitetui, o teiginiai apie kito panašaus pieno produkto naudą irgi bus pakeisti, praneša nutraingredients-usa.com.

REKLAMA
REKLAMA

Gręsiant dideliems vartotojų ieškiniams dėl klaidinančios reklamos, bendrovė „Dannon“ nebesies jos gėrimo „DanActive“ su poveikiu imunitetui, taip pat pakeis teiginius apie jogurto gėrimą „Activia“. Apie abu pieno produktus bus pateikiama daugiau neutralios informacijos apie jų sudėtį.

REKLAMA

Siekdama išvengti teisminio nagrinėjimo, „Dannon“ įkūrė 35 milijonų dolerių vertės kompensacijų fondą, o išmoka vienam žmogui neviršys 100 dolerių. Iš viso „Dannon“ grėsė iki 300 milijonų dolerių vertės ieškiniai.

Šis susitarimas iki teismo yra vienas didžiausių JAV maisto pramonės istorijoje. 2008 metų pradžioje pateiktame vartotojų ieškinyje „Dannon“ buvo kaltinama, jog tiems dviems produktams vartoja sveikatinimo teiginius, kurių nepatvirtino net pačios bendrovės atlikti tyrimai.

REKLAMA
REKLAMA

Pateikiant ieškinį, advokatas Timothy Blood teigė, kad „Dannon“ sąmoningai klaidino vartotojus. Pasak jo, „apgaulinga reklama leido „Dannon“ atsakingiems, sveikata besirūpinantiems vartotojams išpūstomis kainomis paprasto jogurto parduoti už milijonus dolerių“.

Tuo tarpu Europoje „Danone“ siekia pakeisti teiginius apie jos itin išpopuliarinto produkto „Actimel“ naudą.

Balandį atšaukusi savo produktų „Actimel" ir „Activia" teiginius, jog jie stiprina imunitetą ir gerina virškinimą, praėjusią savaitę „Danone“ Europos maisto saugos tarnybai (EMST) patvirtinti pateikė teiginį, jog „Actimel“ gali padėti viduriuojant ir vartojant antibiotikus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

EMST atstovai teigia, kad tokio teiginio pagrįstumui išnagrinėti prireiks ne mažiau kaip penkių mėnesių, tačiau specialistai stebisi, kaip tokį teiginį galima padaryti patraukliu vartotojams, praneša nutraingredients.com.

Laikoma, kad „Actimel“ ir „Activia“ pieno produktų pasaulyje paduodama daugiau kaip už 5 milijardus eurų per metus, o tai yra daugiau kaip 30 procentų „Danone“ apyvartos. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų