
Taigi, pakalbėkime apie automobilio širdį. Iš pradžių, tai buvo 3.8 litro, 6 cilindrų benzininis variklis. Patekęs į „9ff“ rankas, variklio darbinis tūris buvo padidintas iki 4.2 litro, buvo sumontuotos dvi kintamos geometrijos turbinos pučiančios 2.2 baro, pakeisti stūmokliai, alkūninis velenas ir švaistikliai.
Rezultatas - 1400 arklio galių ir 1250 Nm sukimo momentas, kuris padeda automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 2.4 sekundės, o 200 km/val. greitį jis pasiekia vos per 2.63 sekundės. Tai reiškia, jog nuo 0 iki 200 km/val. jis įsibėgėja per šiek tiek daugiau nei 5 sekundes.
Pasak „9ff“ specialistų, šį automobilį jie sukonstravo ne savo malonumui, bet atsižvelgdami į kliento pageidavimus. Žinome tik tiek, jog automobilio savininkas gyvena Vokietijoje.


