• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lenktynininkas, dviratininkas, maratonininkas – taip būtų galima apibūdinti „Palanga Visit Apartments“ atstovą Vilmantą Audzijonį. Būtų keista, jeigu tradicinėse ir jau 15-ose „1000 km“ lenktynėse nebūtų būtent šio žmogaus. Į alinančią kovą dėl podiumo verslininkas stos kartu su jaunuoju talentu Tomu Jurevičiumi.

„Psichologija šiose lenktynėse – lemiamas faktorius. Viską lemia stabilumas, automobilio išmanymas, taupymas, išnaudojimas jo resursų tiek kiek galima. Bei, žinoma, greiti ratai. Pagrindinis tikslas – pravažiuoti, su kuo mažiau gedimų. Mūsų klasė lenktynėse „A3000+“ – labai gausi. Susirinkę pajėgūs automobiliai ir būtų labai gerai savo klasėje būti prizininkais. Tai programa – mininum, o maximum – neblogai pasirodyti ir absoliučioje įskaitoje“, - apie keliamus tikslus ekipažui Balsas.lt pasakojo V. Audzijonis.

- Kiek šiose lenktynėse lems oro kondicijos? , – Balsas.lt paklausė V. Audzijonio.

- Neslėpsiu, bet esu dirbęs kažkiek su slystančiu automobiliu žiemą. Tos pamokos, kurios daromos žiemą ant ledo su dygliuotomis padangomis įgalina gerai valdyti slystantį automobilį. Tai būtų analogija šlapiam keliui „1000 km“ lenktynėse. Tomas irgi turi geros praktikos važiuoti slidžiam kelyje ir tai gali būti mūsų pranašumas prieš kitus lenktynininkus.

REKLAMA
REKLAMA

- Ką laikytumėte šių lenktynių favoritu?

- Nenorėčiau būti pranašu, tikrai gerbiu visas lenktynėms pasiruošusias komandas. Pagarbiai žiūriu ir į Benedikto Vanago bei abu Belgijos ekipažus. Labai stipri „Radical“ komanda. Viską lems, manau, psichologinis pasiruošimas, technika ir gamtos sąlygos.

REKLAMA

- Nemanote, kad užsienio ekipažai yra daug pranašesni už lietuvius dėl patirties tokio formato lenktynėse? Mes per metus tokias turime tik vienas, o jie tokiose varžybose važiuoja daug dažniau.

- Manau, kad taip. Iš mano patirties, nors esu tik verslininkas ir mėgėjas šiame sporte, bet visada galvoju, kad technikos paruošimas – viena medalio pusė ir viena sudedamoji dalis šio sporto. Bet patirtis trasoje ir atidirbimas: pravažiuoti treniruočių kilometrai neskaičiuojant savo kaštų, ko negali sau leisti Lietuvos lenktynininkai arba pradedantieji tikrai įgalina užsieniečiams – stiprioms komandoms, pasiekti daug geresnius rezultatus.

REKLAMA
REKLAMA

- T. Jurevičius – jaunas lenktynininkas ir jo laukia didelis iššūkis. Ką manote apie savo partnerį?

- Su Tomu teko važiuoti mano treniruočių automobiliu 40 greitų ratų. Vertinu labai teigiamai ir matau tikrai stabilų, ir potencialų lenktynininką. Jeigu tokį stabilumą išlaikys ir lenktynių metu bei kaip mano mokytojas Jonas Daraškevičius sako: „Jeigu nei manęs, nei jo nepaveiks ta aplinka į blogą pusę“ ir išliksime šalti – tikrai galime daug ko pasiekti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Yra kurpiami planai kitiems metams?

- Matysime, kaip seksis šis važiavimas. Iš principo gal būtų programa važiuoti su savo automobiliu, o ne su nuomotu važiuoti. Yra tikrai tokių ambicijų, nes turiu pats keletą sportinių automobilių. Jeigu tektų statyti savo automobilį, tai tikrai kovoti tik dėl rimtų rezultatų. Bet iki to reikia ir paaugti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų