
„Vulcan“ į priekį skrieja varomas „Aston Martin Racing“ inžinierių sukurtu 7.0 litro V-12 atmosferiniu varikliu. Jėgainė išvysto daugiau nei 800 AG, kurios leidžia pasiekti maksimalų 360 km/val greitį, o visų arklių jėga į galinius ratus perduodama per šešių laipsnių „Xtrac“ sekvencinę pavarų dėžę. Anglies pluoštas yra pagrindinė „Vulcan“ statybinė medžiaga - iš jo nulietas automobilio rėmas, varomasis velenas, „Brembo“ stabdžių diskai - anglies pluošto keraminiai. „Aston Martin“ viduje - vėlgi anglies pluoštas, tai yra, lenktyninės „Recaro“ sėdynės bei vairas su valdymo mygtukais.
Galbūt „Vulcan“ ir netaps labiausiai atsiperkančia investicija , tačiau vien tai, kad tokių automobilių yra vos 24, jau pritrauks kolekcionierių dėmesį. O net ir neturint asmeninės lenktynių trasos naujam pirkiniui išbandyti, tai nėra problema - Jungtinėje Karalystėje veikianti „RML Group“ per tris mėnesius sugeba „Aston Martin“ ugnikalnį pritaikyti ir bendro naudojimo keliams. Už papildomą šešiaženklę sumą „Vulcan“ gali būti pagal modifikuotas pagal individualius poreikius ir drąsiai riedėti gatvėmis.




