REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos konkurencijos priežiūrostarnyba antradienį pranešė pradėjusi tyrimą „Google Maps“ atžvilgiu dėl apribojimų, kurie, kaip manoma, skirti suteikti platformai nesąžiningą pranašumą prieš konkurentus.

Vokietijos konkurencijos priežiūrostarnyba antradienį pranešė pradėjusi tyrimą „Google Maps“ atžvilgiu dėl apribojimų, kurie, kaip manoma, skirti suteikti platformai nesąžiningą pranašumą prieš konkurentus.

REKLAMA

„Tyrimo metu bus išnagrinėti galimi antikonkurenciniai apribojimai, kuriuos „Google Maps Platform“ nustatė alternatyvių žemėlapių paslaugų teikėjų nenaudai“, – sakoma Federalinės kartelių tarnybos pranešime.

Organizacijos vadovas Andreasas Mundtas teigė turįs pagrindo manyti, kad „Google“ „gali taikyti apribojimus savo žemėlapių paslaugų derinimui su trečiųjų šalių žemėlapių paslaugomis, pavyzdžiui, kai reikia įterpti „Google Maps“ vietos duomenis, paieškos funkciją ar „Google Street View“ į žemėlapius, kurios parengė ne „Google“.

Tyrimas pradėtas, kai Federalinė kartelių tarnyba sausį „Google“ priskyrė prie įmonių, turinčių „didelę rinkos galią“, kas leidžia institucijoms imtis priemonių siekiant apriboti bet kokią galimai antikonkurencinę veiklą.

REKLAMA
REKLAMA

Be to, jau yra pradėti tyrimai, skirti įvertinti „Google“ taikomą duomenų tvarkymo politiką bei naujienų pasiūlymus platformoje „Google News Showcase“.

REKLAMA

Praėjusiais metais įsigaliojo Vokietijos konkurencijos įstatymo pataisa, leidžianti institucijai įsikišti kuo anksčiau, ypač į didžiulių skaitmeninių įmonių praktiką.

Prie „didelę rinkos galią“ turinčių įmonių priskirta ir „Meta“, valdanti „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Instagram.

Didelės technologijų įmonės visame pasaulyje vis dažniau sulaukia patikrinimų dėl savo dominuojančios padėties ir mokesčių praktikos.

ES ir Didžioji Britanija kovo mėnesį pradėjo antimonopolinius tyrimus dėl 2018 metais sudaryto „Google“ ir „Meta“ susitarimo, kuriuo, kaip įtariama, siekiama įtvirtinti šių milžinių dominavimą internetinės reklamos rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų