Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Sis puikus straipsnis parodo, kad turint pasitikejima savo ziniomis, jegomis, isradinga galva ant peciu, - galima surasti iseiti is padeties, kuomet kiti panikuoja ir pasiduota "pasyviam bandos instinktui".

Stai kodel tiek daug tariamu "kritiku" t.y. rus kgb pissarnios provokatoriu, kuriu tikslas:
- sukurti Komentaru skyriuje antiAmerikos fona,
-Lietuvai ismusti bet koki pasitikejima savo jegomai ir sustiprinti "vergo, nepilnavertiskumo kompleksa".

-LT iterventai panaudoja visiems lengvai sugromuluojama "komunistines ekonomikos pavyzdi" :
-atseit gal ir gerai, bet per brangu!
todel, kad " kgbist ykanamystai" pasiulys pigesniu budu,


-geriausiai butu, jei Amerikonas butu prijunges ne Toyota Prius [pra:es] 12
Voltu nuolatines sroves tinklo ir pe r 12/110 V keitikli (invertor) ir apsvietes savo namus...
- o prie Griazprom duju ir juo kurenes portatyvini elektros generatoriu....



Pastaba:
Amerikoje beveik kiekvienas automobio savninkas turi savo masinoje keitikli gauti 110 V kintamai 60Hz itampai, (toks Amerikos standartas), ijungiama i 12 V tinkla (i cigareciu uzdegiklio lizda).

Ju yra pirkti visur.

Prikausomai nuo galingumo, jie kainuoja 30-300 doleriu :
-100





Nieko tiems tinklams neatsitiks, nes del kainos naudosies tinklais- tas straipsnyje minimas priusas sudegino 19ltr benzino kad pagamintu 17khw elektros. Vienos kilovatvalandes kaina yra apytiksliai tuomet lygi 1ltr benzino kainai, arba apie 2.5Lt kai iš tinklų ją gali nusipirkti už 33cnt. O kur dar priuso nusidėvėjimas ?
Manau kad cia tiesiog reklaminis triukas ir tiek....
Nusisvaigo tai kaip reikiant autorius, arba rase visai nesidomintis fizika, arba isverte ne taip, kaip turetu but. Skirtumas tarp prius ir kitu auto siuo atveju toks, kad prius turi labai galinga generatoriu (salyginai). Nu ir aisku pirma akumuliatoriai sukaupia, tada atiduoda i nama, butu pajunges tiesiogiai, butu gaves dar daugiau energijos:) Idomu ka autorius galvojo rasydamas apie tuos variklius pakaitomis dirbancius, nes tokiu atveju tai tas elektrinis tikrai niekam nereikalingas, nonstopu turi dirbt dyzelinis, nes masina stovi vietoj, o visa elektra is jos bateriju sunaudojama. Zodziu sukurta dirbtina situacija, ir bandyta ja aprasant iterpti visas reklamines prius frazes. Dabar visi tusciagalviai begs pirkti prius ir itampos keitikliu, visi aptures gera bizni:D
Ir dzin man tie tinklai, tegul uzsilenkia. dar reik vejo jegaines pasisitatyt, tada tkrai uzsilenks. ir tik valio. jie mus nurengineja su saskaitom... mes jiem px, ir jie man px...
sitas tipo miestietis nelabai susivokia kas yra itampos keitiklis, kuo jis skiriasi nuo "didesniu matmenu baterijos !!!! :))) " ar elementaraus UPS'o.
technologijoslt - neduokit vaikuciams ar siaip asilams tokiu straipsniu versti ir nereikes (AC) ir (DC) rasineti :)))
jus esat kaimieciai
joo viskas OK, bet rasytojai musu nesugebantys isiversti elementariu techniniu terminu.... prie zemiau isvardintu nesamoniu dar galima prideti kazkoki nuskiedima su kilovatvalandemis... na galimas daiktas, kad elektros inzinierius sugebejo visa automobilio pagaminta energija apsiskaiciuoti kilovatvalandemes?
niekas neiko neleis.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų