Niekam ne paslaptis, kad amerikiečių karių paruošimo kursai numato įvairių situacijų išbandymus lauko sąlygomis, tarp jų ir čekų žaidimų studijos „Bohemia Interactive“ sukurtame simuliatoriuje „Virtual Battlespace 2“. Vis tik dabar JAV armijos vadovybė ieško tiekėjų, kurie kariams apmokyti galėtų sukurti kažką pažangesnio ir įdomesnio, nei yra dabar.
„Industrijai reikia galimybių pajudėti iš vieno taško“, – teigia kompanijos „Havok“ viceprezidentas Brianas Waddle'as, atsakingas už rinkodarą ir pardavimų sritį. „Kariai, žvelgdami į šiuos simuliatorius, nevertina jų rimtai, kadangi sistema atrodo daug prasčiau nei tie žaidimai, kuriuos galima žaisti namuose“. Ištaisyti situaciją gali keletas kontraktų, kuriuos JAV armija pasiruošusi pasirašyti su keliomis ambicingomis žaidimų kūrėjų studijomis.
„Virtual Battlespace 2“ pakaitalui sukurti amerikiečių karinės pajėgos pasiruošusios skirti 44,5 mln. dolerių. Visa suma bus išmokėta per penkerius metus tai kompanijai, kuri sugebės sukurti tinkamą simuliatorių. Jis turės palaikyti didelį žaidėjų skaičių, atvaizduoti milžiniškus atvirus plotus ir tiksliai atkurti realias teritorijas (pavyzdžiui, kaip Afganistane, Irake ir t.t.).
Beje, JAV Karinis jūrų laivynas siūlo iš karto tris kontraktus, kurių kiekvieno vertė – 100 mln. dolerių Visos šios priemonės bus skirtos simuliatorių kūrimui, kurie bus naudojami karinių jūrų pajėgų kariams ruošti. Be viso kito, čia turėtų įeiti ir treniruočių programa, kuri veikia „CryEngine 3“ pagrindu.