Kas aštuntas telefono „iPhone“ pirkėjas prisipažino grąžinęs pirkinį į parduotuvę, nes jis pasirodė jam pernelyg sudėtingas, atskleidė JAV bendrovės „Opinion Research“ tyrimas.
Iš viso „Opinion Research“ apklausė beveik 2000 „iPhone“ savininkų.
Panašiai atsitinka ir su „iPhone“ konkurentais. Antai „Blackberry“ išmaniuosius telefonus į parduotuves grąžino 14,5 proc. pirkėjų. Analogišką kitų gamintojų produkciją grąžina 21 proc. pirkėjų.
Analitikai tokią situaciją aiškina tuo, kad išmanieji telefonai vis dažniau patenka į prastai techniniuose dalykuose susigaudančių žmonių rankas.
Nepaisant gana didelio grąžinamų „iPhone“ telefonų kiekio, „Apple“ dalis JAV išmaniųjų telefonų rinkoje vis didėja: ketvirtąjį 2007 m. ketvirtį ji išaugo iki 28 proc., skelbia „Ars Technica“.