• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompanijos IDC analitikai pateikė savo prognozę, kaip planšetiniams kompiuteriams seksis verslo segmente. Pagrindinė išvada gana aiški – planšetės dar turi nemažai galimybių auginti pardavimus korporatyviniame sektoriuje.

REKLAMA
REKLAMA

Vakarų Europoje planšetinių kompiuterių rinka 2015 m. I ketvirtyje smuko 10,5 % iki 8,5 mln. egzempliorių. IDC analitikai mano, kad neigiamą įtaką padarė garsių anonsų nebuvimas, t. y. jokia planšetė nepatraukė didesnio vartotojų dėmesio.

REKLAMA

Jei vartotojų segmente stebimas nuopuolis, tai verslo sektoriuje optimizmo daugiau, kadangi čia per metus pardavimai augo 51,3 %, ypač kai kalbama apie hibridinius modelius „2-in-1“, kuriuos galima pavadinti „netbookais“ su nuimamu jutikliniu ekranu. IDC žada planšečių pardavimų augimą verslo segmente

REKLAMA
REKLAMA

Nežiūrint į augimą, bendra „2-in-1“ modelių dalis tarp visų planšetinių kompiuterių sudaro vos 5,9 %. Tikėtina, kad netolimoje ateityje šis rodiklis pasieks dviženklį skaičių, kadangi tiekimo augimas sudarė 44,4 %.

Didžiausią hibridinių planšečių augimą ekspertai stebi Šiaurės Europoje, D. Britanijoje, Prancūzijoje ir Vokietijoje. Greitu metu pasirodysianti „Windows 10“ gali sumažinti įrenginių integracijos į kompanijų infrastruktūrą problemų skaičių. Tai leis dar labiau padidinti planšečių populiarumą verslo sektoriuje.

„Windows“ planšetiniai kompiuteriai jau trečią ketvirtį iš eilės rodė augimą. „Android“ planšetės, tarp kurių dominuoja „Samsung“ gaminiai, atvirkščiai, ir toliau demonstruoja paklausos mažėjimą tiek vartotojų, tiek verslo segmentuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų