Sietle (JAV) vykusioje „Gamefest 2008“ konferencijoje „Microsoft“ oficialiai pristatė naują „DirectX 11“ daugialypės terpės apdorojimo API paketo versiją. Kaip ir „DirectX 10“, naujoji technologija dirbs su „Windows Vista“ ir būsimomis „Windows“ versijomis.
Viena pagrindinių naujojo produkto savybių – galimybė išplėsti vaizdo procesorių funkcijas, o ne apsiriboti vien tekstūrų, modelių ir specialių efektų apdorojimu. Taip pat buvo pagerintas daugiasrautiškumas, pridėta aparatinės teseliacijos (angl. tesselation, lygaus paviršiaus iš daugelio poligonų sukūrimas) funkcija. Naujojo paketo kūrėjai tvirtina, kad „DirectX 11“ yra visiškai suderinama su „DirectX 10“, o tokio atotrūkio, koks buvo tarp dešimtosios ir devintosios versijos, tikrai nėra.
Galima prognozuoti, kad naujasis „DirecX 11“ bus suderinamas su „Windows 7“ operacine sistema, kuri daugeliu atvejų dirbs su sensorine sąsaja.
Remigijus Bukauskas