Kompanija „Samsung“ taip įsitikinusi planšetinių kompiuterių su dideliais ekranais sėkme, kad ketina sukurti atskirą šeimyną su indeksu „Pro“. Kadangi planšečių rinkos augimas lėtėja, gamintojai pradeda daugiau dėmesio skirti verslui ir švietimo segmentui, kad pardavimų apimtys buvo išlaikytos aukštame lygmenyje.
Jau senokai sklando gandai, kad ne tik korėjiečių elektronikos milžinė, bet ir „Apple“ ketina išleisti planšetinį kompiuterį „iPad“ su 12,9 colių (32,8 cm) įstrižainės ekranu. Jis galėtų tapti alternatyva lengviems ir ploniems nešiojamiesiems kompiuteriams „MacBook Air“, ypač tiems vartotojams, kurie negali gyventi be sensorinės sąsajos.
Kompanijos IHS analitikai mano, jog šiuo metu nėra jokio pagrindo tvirtinti, kad „Apple“ galutinai nusprendė išleisti didesnį nei dabartiniai „iPad“ modelį.
Neoficialių šaltinių teigimu, „Apple“ partneriai iš tikrųjų gavo 12,85 colių ekranų pavyzdžius, kurie gali būti panaudoti dideliame „iPad“. Vis tik nėra akivaizdžių (ir nelabai) įrodymų, kad šis produktas artėja prie statuso „serijinis modelis“. Tikėtina, kad „Apple“ tiesiog eksperimentuoja.
IHS specialistų manymu, rinka nejaučia didelio poreikio „Apple“ planšetiniams kompiuteriams, kurių ekranas didesnis nei 9,7 colių. Švietimo įstaigos šiuo atžvilgiu yra gana konservatyvios – jos akivaizdžiai demonstruoja prisirišimą prie popierinių knygų dydžio formatų, be to, čia vis dar sėkmingai naudojami „iPad 2“.
Kokius privalumus turėtų „Apple“ ruošiamas „iPad“ su 12,85 colių ekranu, taip pat neaišku. Jei pasirodytų „iPad“ skirtą „Microsoft Office“ versija, didelis sensorinis ekranas patiktų verslo atstovams, tačiau vien šito privalumo yra per maža, kad naujasis produktas taptų didelės paklausos objektu.