Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Bet kuris vidurines mokyklos fizikos kursa baiges turi buti girdejes apie energijos tvermes desni. Tiesiog vaziuojant keliu, kuris generuoja elektros energija automobilis sudegins dvigubai daugiau degalu. Tokios elektrines automobilis-kelias naudingumo koeficientas bus manau 10 kartu mazesnis negu deginant ta pati benzina siluminej elektrinej. Naujas budas apmokestinti vairuotoja pagal Kubiliu?
Vis tiek atominu elektriniu niekas nepakeis....
to jo:
na, o Lietuviai dar gudresni - moka už išaugusias sąnaudas, bet iš to jokios naudos negauna
na, o Lietuviai dar gudresni - moka už išaugusias sąnaudas, bet iš to jokios naudos negauna
Tik žydai tokią technologiją ir gali sugalvot: iš pradžių mokį už išaugusias kuro sąnaudas, o paskui už elektrą pagamintą tavo paties sąskaita. Rimtesnėse valstybėse dar sumokėsi ir ekologijos mokestį už padidėjusią taršą. Čia žinoma neįskaitomas greitesnis automobilio nusidėvėjimas dėl padidėjusių apkrovų :)
Nežinau, ar čia geras dalykas, bet juokingai skamba - galima pagalvoti, kad dabar "lygiais "keliais važiuojantys automobiliai gamtos neteršia :-)) Teršia ir dar kaip, tik elektros negamina :-)
tokiais keliais vaziuodami, automobiliai degins daugiau kuro. tai yra todel, kad pjezokristalas sukuria itampa tuomet, kai yra deformuojamas. jei visas kelias nuklotas tokia danga, tai vaizdumo delei galima manyti, kad judame per stora kietos gumos pavirsiu, truputi idube i ji. taigi, vaziuodamas automobilis pries save visa laika tures keliu mikronu aukscio kalneli, i kuri vaziuos visa laika, kol judes tokiu keliu.
Reziume.
vadinama "energija is niekur" bus sukuriama deginant papildoma kura vidaus degimo varikliuose, taip sakant, tersiant gamta prie vartotojo (skirtingai nei elektrinese, kurios stovi atokiau nuo vartotoju). taigi, sitas budas visai netinkamas energijai gauti. jis neekologiskas ir pateisinamas nebent smulkiu kelio elektronikos irenginiu energijai tiekti - sviecianciu zenklu, meteorologiniu stoteliu, pereju sildymui ar kt. o perspektyvus jis galetu buti kitur - kazkada seniai (pries 25 metus) teko mokslo ir technikos zurnale skaityti kazkurio lietuviu mokslininko mintis, kad galima sukurti pjezokristalu vibroplokstes, kurios gamintu energija, kai i jas pucia vejas. plokstes butu efektyvesnes uz vejo jegaines - neturetu judanciu daliu, butu ilgaamzes ir lengvai montuojamos tiek gamtoje, tiek, pvz, ant namu sienu. taigi, izraelio mokslininkai nieko nei naujo, nei gero nepasiule. nebent jei ta kelio danga paklos jeruzaleje, toje dalyje, kur vazineja arabai. o elektra tieks zydam:)...
Reziume.
vadinama "energija is niekur" bus sukuriama deginant papildoma kura vidaus degimo varikliuose, taip sakant, tersiant gamta prie vartotojo (skirtingai nei elektrinese, kurios stovi atokiau nuo vartotoju). taigi, sitas budas visai netinkamas energijai gauti. jis neekologiskas ir pateisinamas nebent smulkiu kelio elektronikos irenginiu energijai tiekti - sviecianciu zenklu, meteorologiniu stoteliu, pereju sildymui ar kt. o perspektyvus jis galetu buti kitur - kazkada seniai (pries 25 metus) teko mokslo ir technikos zurnale skaityti kazkurio lietuviu mokslininko mintis, kad galima sukurti pjezokristalu vibroplokstes, kurios gamintu energija, kai i jas pucia vejas. plokstes butu efektyvesnes uz vejo jegaines - neturetu judanciu daliu, butu ilgaamzes ir lengvai montuojamos tiek gamtoje, tiek, pvz, ant namu sienu. taigi, izraelio mokslininkai nieko nei naujo, nei gero nepasiule. nebent jei ta kelio danga paklos jeruzaleje, toje dalyje, kur vazineja arabai. o elektra tieks zydam:)...
Tai labai grazu, bet desnis, kad niekas is niekur neatsiranda ir niekur nedingsta, kiek zinau, dar galioja. Taigi, is kur ta energija? Ogi is musu vairuotoju kiseniu.
Dabar geriausiai energija gauti is mob. tel. ir ju siustuvu skleidziamos radiobangu skleidziamos energijos.Tokia antena jau senai sukurta,bet truko tik intensyvumo.Dabar to pilnai pakanka :)
Parasyta - po kelio pavirsiumi. Nereikės ratu per tuos pjezo trankyti.
p.s. o dėl vibracijų tai sutinku, tikrai teigiamai atsilieptų ten kur intensyvus eismas
400 MW galios kelias: elektrą „iš nieko“ gamins gatvės ir plentai