Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kaip galima ugdyti patriotishkuma, jei LIETUVOS PROKURATURA vien uz dalyvavima demonstracijose Lietuvos valstybingumo svenchiu metu pradeda teisini persekiojima?
AMB - tautą ir nepriklausomybę naikinusios kriminalinės/ politinės gaujos narys ir lyderis . Jis "mylėjo" Lietuvą ir nekentė Trispalvės ( jam ji buvo tik skuduras); Valdas Adamkus nepaneigė savęs kaip KGB agento "Fermerio" ir ikim paskutinio momento gynė AMB gaują; R.Paksas neįvardino sovietinės kolaborantinės sistemos, nenurodė jų nusikaltimų Lietuvai,prieš ją nekovojo, pralošė konkurencinę dvikovą su LKP/ KGB generalitetu, nes turėjo žemesnes tos pačios sistemos grandis. Tad ar tai ir yra Lietuvos šviesuoliai, patriotai? Ar jie sovietmetyje aukojo savo gyvybes ir sveikatas vardan Lietuvos ir tautos?
Kaip galima išugdyti gerbiantį savo Tėvynę jauną moksleivį ,kai 20 metų nematome pilietinio pavyzdžio iš savo vadų : Brazausko ,Adamkaus ,Pakso. Kuris nemelavo ir gynė viešąjį interesą? O koks pavyzdys iš vyriausybės nusikalstamų pareigūnų ,jų nebaudžiamumo?
buves mokytojas
2010-02-15 10:15:04
patriotizmas visu pirma turi buti diegiamas seimoje. Taciau mokykla patriotizma diegia " valdiskai', kad tik galetu uzsideti varnele " ispildyta" . Kai kurie istorijos mokytojai ne tik kad patys priesisnkai nusiteike Lietuvos nepriklausomybes atzvilgiu, bet ir tai neslepdami diegia. Istorijos vadoveliai nepriklausomybes , Partizanu kovos tema parasyti neidomiai, sudetingai ir lakoniskai. Gerai, jeigu mokykloje yra iniciatyvus ir patriotiski istorijos mokytojai. O siaip, uztenka paziureti " klausimeli" ir viskas aisku. Patriotizmo nesimokysi, tai vertybe, perduodama is kartos i karta. Ir kaip isaisikinti mokiniui Laisves savoka, kada jo namuose jo tevai ir seneliai nuolat bamba , kad " prie ruso buvo geriau" ?
Labai jau kategoriškas mokytojas.Nebamba tėvai, kad prie ruso buvo geriau.Tikra tiesa, kad mokytojai buvo geresni, juos prisimename su didele nostalgija, bet dabartiniai jiems neprilygsta--pamokų metų dalyko neišaiškina(nesugeba ar nenori), tačiau už pinigus per papildomas pamokas atsieit išmoko, tačiau praktiškai tik padidina pažymį, nes stojant nereikia laikyti egzamino ir niekas neįrodys, kad nieko per 12 metų jis neišmoko, tik sukčiauti, naudojant pinigus.Jau mokykloje mokiniai skirstomi ne pagal sugebėjimus, o pagal tėvų padėtį-taip išugdoma tarpusavio neapykanta, smurtaujama mokyklose, vieną pažįstamą žmogų paaugliai, matydami, kad neįveiks, užmėtė akmenimis.Kai žmogus neteko sąmonės, buvo bejėgis,išliejo savo įniršį kojomis.Nei vienam nešovė galvelėn mintis, kad gali nužudyti...Ką šitie jaunuoliai perduos savo atžaloms--nėra žmogaus, nėra problemos?
Valdininkai žmonių pilietiškumą mato tik per rinkimus.Eini balsuoti, pilietiškas, neini-ne.Bet kad rinkimai beprasmiai-neišrinkai per vienmandatinius rinkimus-pralįs į Seimą per partijos sąrašą.Paskui porina-ką išrinkot-tą ir turit...Nėra už ką mylėti tos seimūnų tėvynės, jeigu išeivijos lietuviams šitiek laiko puoselėjusiems lietuvybę, nesuteikiama Lietuvos pilietybė, jie kovoje emigracijoje to nenusipelnė?
Nematau prasmės net diskutuoti-jeigu užsienio reikalų ministrru paskiriamas Landsbergio portfeliuko nešiotojas. Keista, bet taip yra
2010-02-15 10:15:04
patriotizmas visu pirma turi buti diegiamas seimoje. Taciau mokykla patriotizma diegia " valdiskai', kad tik galetu uzsideti varnele " ispildyta" . Kai kurie istorijos mokytojai ne tik kad patys priesisnkai nusiteike Lietuvos nepriklausomybes atzvilgiu, bet ir tai neslepdami diegia. Istorijos vadoveliai nepriklausomybes , Partizanu kovos tema parasyti neidomiai, sudetingai ir lakoniskai. Gerai, jeigu mokykloje yra iniciatyvus ir patriotiski istorijos mokytojai. O siaip, uztenka paziureti " klausimeli" ir viskas aisku. Patriotizmo nesimokysi, tai vertybe, perduodama is kartos i karta. Ir kaip isaisikinti mokiniui Laisves savoka, kada jo namuose jo tevai ir seneliai nuolat bamba , kad " prie ruso buvo geriau" ?
Labai jau kategoriškas mokytojas.Nebamba tėvai, kad prie ruso buvo geriau.Tikra tiesa, kad mokytojai buvo geresni, juos prisimename su didele nostalgija, bet dabartiniai jiems neprilygsta--pamokų metų dalyko neišaiškina(nesugeba ar nenori), tačiau už pinigus per papildomas pamokas atsieit išmoko, tačiau praktiškai tik padidina pažymį, nes stojant nereikia laikyti egzamino ir niekas neįrodys, kad nieko per 12 metų jis neišmoko, tik sukčiauti, naudojant pinigus.Jau mokykloje mokiniai skirstomi ne pagal sugebėjimus, o pagal tėvų padėtį-taip išugdoma tarpusavio neapykanta, smurtaujama mokyklose, vieną pažįstamą žmogų paaugliai, matydami, kad neįveiks, užmėtė akmenimis.Kai žmogus neteko sąmonės, buvo bejėgis,išliejo savo įniršį kojomis.Nei vienam nešovė galvelėn mintis, kad gali nužudyti...Ką šitie jaunuoliai perduos savo atžaloms--nėra žmogaus, nėra problemos?
Valdininkai žmonių pilietiškumą mato tik per rinkimus.Eini balsuoti, pilietiškas, neini-ne.Bet kad rinkimai beprasmiai-neišrinkai per vienmandatinius rinkimus-pralįs į Seimą per partijos sąrašą.Paskui porina-ką išrinkot-tą ir turit...Nėra už ką mylėti tos seimūnų tėvynės, jeigu išeivijos lietuviams šitiek laiko puoselėjusiems lietuvybę, nesuteikiama Lietuvos pilietybė, jie kovoje emigracijoje to nenusipelnė?
Nematau prasmės net diskutuoti-jeigu užsienio reikalų ministrru paskiriamas Landsbergio portfeliuko nešiotojas. Keista, bet taip yra
Yra tokia knyga"Vieno miesto istorija",kurią parašė Saltykovas-Ščedrinas.Ten rašoma, kad pasikeitus valdžiai, keičiama miesto aplinka:išardomas senas grindinys, dedamas naujas,nugriaunami seni paminklai, statomi nauji. Pagrindinis naujų valdovų tikslas-įsiamžinti save, sunaikinti paveldą. Dabar Lietuvoje darosi tas pats.Per 20 nepriklausomybės metų nepasibaigė nei viena reforma, kiekviena valdžia daro savo reformas, reformuodama ankstesnes. Paminklų daug nugriovėme,bet ar pastatėme naujų,jiems prilygstančių.Buvęs susiekimo ministras šaligatvį aplinkui savo tvirtovę paklojo, savo gatvę išasfaltavo.Nesakau, kad tai blogai, savo kaimynams gero padarė, bet kodėl už mūsų visų pinigus? Valstybės pinigai turi būti naudojami visos valstybės labui, o ne atskiros žmonių grupelės labui. Keista, bet dabartinius Lietuvos įvykius geriausiai iliustruoja tos pačios Rusijos literatūros kūriniai-tiek Saltykovo-Ščedrino, tiek M.Bulgakovo
prasti sėjėjai ir sovietinės kolaborantinės piktžolės.
patriotizmas visu pirma turi buti diegiamas seimoje. Taciau mokykla patriotizma diegia " valdiskai', kad tik galetu uzsideti varnele " ispildyta" . Kai kurie istorijos mokytojai ne tik kad patys priesisnkai nusiteike Lietuvos nepriklausomybes atzvilgiu, bet ir tai neslepdami diegia. Istorijos vadoveliai nepriklausomybes , Partizanu kovos tema parasyti neidomiai, sudetingai ir lakoniskai. Gerai, jeigu mokykloje yra iniciatyvus ir patriotiski istorijos mokytojai. O siaip, uztenka paziureti " klausimeli" ir viskas aisku. Patriotizmo nesimokysi, tai vertybe, perduodama is kartos i karta. Ir kaip isaisikinti mokiniui Laisves savoka, kada jo namuose jo tevai ir seneliai nuolat bamba , kad " prie ruso buvo geriau" ?
Vystantys pilietiškumo daigai: nederlinga žemė ar prasti sėjėjai?