Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Būkim bėdni, bet teisingi, Lenkijoje mokami keliai, tai mes ko norim? Lenkijoje irgi savinasi valdžiažmogiai mokesčių mokėtojų pinigus, bet kelius turi gerus, nes už juos moka.
@!
Mokiek ne mokejas - Lietuvoje visi pinigai bus /sp/zd/nt/. Kai pakele akcizus kurui irgi zadejo pasakiskus kelius, na, ir ka?
@!
Lt Akcizai kelių mokestis ir iš tu 51% eina į kelius o iš tų procentų sunaudoja kelių administravimai ir dar visokį klerkai tai kad pačiam keliui lieka centai
@!
Prieš savaitę važiavau nuo Lietuvos iki Zakopanės ir atgal per Wroclavą. Keliai lygūs kaip stiklas, mokėti niekur nereikėjo
Negalima todėl, kad valdininkai nori kuo daugiau prisivogti. Jokių darbo atlikimo terminų, jokios atsakomybės už jų nesilaikymą, jokių kokybinių garantijų - vok ir norėk. Švogerlendas.
Jūs gal kelio Prienai-Kaunas dar nematėte? :) :)
Lėšų užtenka,bet jos issvaistomos perteklinius kelio ženklams,salelėms,kalneliams ir tt rekonstravo 1 gatve Ukmergėje,tai pastatė virš 100 kelio ženklų ir 4 kalnelius,ilgis apii kilometra
Kokio bieso cia visi verkia del tu keliu
Pvz. Kelias Kaunas-Prienai, vienas is saugiausiu keliu, visur 70 ribojimas, istisine juosta, vid. gr. radarai! Dauguma vaziuoja ir dziaugiasi tuom keliu. Sklinda legendos, kad apie 2040-50m, darys 4-iu juostu kelia. Manau bereikalingas valstybes lesu svaistymas, 100-ta metų tas kelias laikys.....
Wylenski brūžina į Kauną ir atgal tai tegul jie tą kelią ir tvarko. Kauniečiai Wilniuje reikalų neturi. Tuo labiau žemaičiai.
Vilnius - Kaunas geras kelias. Nėra reikalo be reikalo važiuoti , daugiau duobių , mažiau transporto ir dūmų. Krovininis tranportas iki 3 tonų , sunkius krovinius vežti geležinkeliu.
Todėl, kad esam nuskurę ir prasiskolinę ubagai, kurie paskutinius pinigus taško kariniam marazmui tenkinti ir per tai korupcinėms schemoms finansuoti...
Nežinau kaip kituose miestuose bet Kaune gilios provėžos susidaro dar net nespėjus keliui sutrūkinėt ar duobėms atsirast, tas labai pasijaučia kai reikia skersai kelią kirst, atrodo kad važiuoji per išartą lauką. Tai su užmiesčio kelių taisymu spėju irgi ne geresnė kokybė. Kol vieną atkarpą patvarko, kitą jau reikia per naują remontuot.
Visi nusprendzia kokia geroves valstybe pagal jos kelius
Visi to nori: kodėl negalima imti ir sutvarkyti 100 km kelio A1 nuo Vilniaus ir Kauno?