Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kada civilizotos šalys rengia konkursus pvz dėl pavežėjimo, viena iš pagrindinių salygų tai darbuotojo atlyginimas ir darbo sąlygos. Pvz, konkurso sutartyje nurodyta kokie turi buti vairuotojų ir kitų darbuotojų atlyginimai, pvz ne mažiau kaip 10 eurų valanda vairuotojui, 15 eurų mechanikai, ir t.t. Viskas, problema išspręsta. O pas mus kaip ? Vairuotojas gauna 2.000 už 150 valandų, o tarpininkai atsiveža afrikietį su nupieštomis teisėmis kuriam moka 1.000 už 200 valandų o skirtumą pasiima sau. 90-ais mokėjo vokeliuose, praėjo 30 metų ir toliau moka vokeliuose, tik dabar tai vadinasi dienpinigiais.
Vilniaus savivaldybė su 1.200 darbuotojų pati gi negali viską kontroliuoti, padaryti žmoniškas sąlygas ir ramiai diebti, ne, jai būtinai reikalingi tarpininkai, kurie už 10 eurų akis išdraskys. Ir turime dabar sostinėje sausakimšus autobusus kuriuos vairuoja afrikos kanibalų genčių atstovai, plius praktiškai brangiausius Europoje viešojo transporto bilietus ir plaukiojančius Nėryje pustuščius lygintuvus. P.S. Taline viešasis transportas nemokamas
@Vilnietis
O kur dar Europoje už eurą gali vienkartinį bilietą nusipirkti?
@Petriukas
Kalabybiškiuose iš ten kur tu kilęs.
Plauksim gondolom į darbą
@Viskas ok
Tai irgi kainuos. Neris gali būti "prailginta" tik tereikia uostus pastatyti per visą Vilnių
Būtina panaikinti visus dienpinigius ir kitas išmokas. Arbatpinigius turėtų būti mokami taip pat į įstaigos sąskaitą. Jokių leidimų dirbti su individualios veiklos liudijimais, kai toje pačioje įstaigoje dirba daugiau negu vienas darbuotojas. Kai devyniasdešimt procentų mokesčių nemoka, likę priversti vergauti.
Vilniaus savivaldybės kantrybė dėl vežėjų baigiasi: „Mėginome susitarti gražiuoju“