Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Viskas gerai su tuo atstumo laikymusi - Vokietijoje iki šių laikų to laikėsi ir mirčių mažiau nei pas mus. Tik kartu su atstumo laikymusi reikia priminti, kad apvažiavai/aplenkei - traukis dešiniau. Būtų tobula ir nervų visiems mažiau, tiek volvo universalų ar dyzelinių avensių savininkams.
@Siaip Yra tik vienas idomus niuansas - daug metu vazineju Klp-Vln-Klp ir pirmos juostos yra tokioj blogoj buklej kad visad varau tik antra juosta nebent kas nors lenkia mane, bet ir pats pastoviai varau 160-180.
80% vairuotojų Lietuvos keliuose yra pakankamai adekvatūs, mokantys normaliai važiuoti ir jie problemų nekelia. Tad realios avaringumo priežastys tra šios:
1. Antraeilininkai besivelkantys ant 30km/h, nes už 50-100km kažkada kažkur suks kairėn.
2. Debilai pėstieji, dviratininkai, paspirtukininkai, kurie paprasčiausiai nesilaiko KET ir to daryti net neketina, nebent gautų ypač dideles baudas.
3. Per mažos bausmės antrame punkte paminėtiems eismo personažams.
4. Nekokybiški, pasenę kai kurių vairuotojų automobiliai. Taip pat - korupcinė ir neefektyvi techninė apžiūra, kuri nepatikrina realaus automobilio stovio ir saugumo. Ir galiausiai šį punktą užbaigtų sukčiaujantys autoservisai, kurie, užuot remontavę automobilius iš esmės, juos arba gadina, arba remontuoja atmestinai, ir už tai nesulaukia jokios atsakomybės.
5. Krūmai ir medžiai, kurie uždengia svarbius kelio ženklus (tokius kaip gyvenvietės, gyvenamosios zonos ar net greičio ribojimo ženklus), pėsčiųjų perėjas ar kaip nors kitaip mažina matomumą kelyje.
6. Mentai, kurie nebaudžia realiai antrame punkte apibūdintų personažų.
7. Šūdini keliai, amžini remontai ir kelininkų siautėjimas statant nelogiškus, idiotiškus ženklus, kas saugumą dar labiau mažina.
8. 20% vairuotojų, kurie: praėjo psichiatrinę patikrą, nors jos praeiti neturėjo; nusipirko egzamino išlaikymą už 3000eur "Regitra"; musliai ožkapisiai iš trečiųjų šalių; išsigimėliai, kurie nejaučia savo pačių automobilių gabaritų bei situacijos eisme.

Sutvarkius šituos punktus, avaringumas keliuose Lietuvoje taptų nulinis ir taptume saugiausia šalimi pasaulyje keliuose. Tad mentynas eilinį kartą pradeda ne nuo to galo savo debiliškais pasiūlymais. Saugaus atstumo nesilaikymas yra tik viena dalelytė aštuntame punkte. Jeigu bus visi aukščiau minėti septyni punktai toliau netvarkomi, lavonus Lietuvos keliuose ir toliau skaičiuosime dešimtimis kasmet.
@Tiesa
Racijos yra tamstos pasvarstyme, bet iš kur paimt 100 sąžiningų valdininkų? Tamstą pasamdžius jau trečioj dienoj kyšius imt pradėtum. Tik duok!
@Tiesa Gal tu eik pailset nes turbit pavargaiim tokia esė parasyt.
@Tiesa Stabdzius tikrina! Technikinei Variklis netinka, tepalas, lempute, surudyjes-uzknisa. Cia tik seimo nariai sako- seni automobiliai ( kurie patys pardavineja). Pavatdziu nesakysiu -geda lenktynininkams.
@Tiesa Nebijai būti paauklėtas dėl 2 punkto? Mūsų kur kas daugiau :) Iš mano patirties, tai daugiausia nesilaiko KET automobilių vairuotojai, kurie dažnu atveju sukelia avarines situacijas. Vadinasi spragos mokymuose - nekompetetingi intruktoriai?
jei ir robotai visur vairuotu, ir butu avariju ir gedimų. Tragedijų neįmanoma išvengti, net ir sėdint uzsidarius gali kristi medis ir pan...tiesiog žmonių ir automobiliu tiek daugėja, kad visados vis kažkas atsitiks, to neisvengsi, kad ir kokius klerkynas įstatymų keis. Baudas ir pan. Daugiausiai gali tai padėti išvengti mokytojai ir šeima nes nuo to priklauso koki žmogų padarai šiai zemei, bet dabar šeimoje vaikas antroje vietoje, pirmoje eurai, o mokytojas yra taip pat antroje vietoje pirmoje yra teises vaiko...kinai, japonai, pietų koreja dėl to ir lenkia vakarus 50-100metu prieki
Didžiausia problema tai antraeilininkai. Kai diena pasivažinėjimą po Vilnių tai siaubas kas darosi. Blondinės ir pensininkai galvoja, kad antra( o kai kada ir 3 juosta) yra padaritos tik jiems. O velkasi kaip vėžliai. Jiems antra juosta turbūt medumi pateptą, kad lenda ten
@Vairuotojas su stažu Ne visi pensininkai "antraeilininkai". Esu pensininkė ir labiausiai piktina antraeilininkai, kai pirma juosta tuščia... gerbkime vieni kitus...
@Vairuotojas su stažu Nežinau klokia iš ilgesnių vilniaus kaimo gatvių. Visi juda tik antra juosta. Nes pirma kas antroje sankryžoje baigiasi posūkiu į dešnę arba autobuso juosta.
Viskas labai paprasta. Gavo iš ES pinigų avaringumui mažinti. Jis mažėjo ( ne policijos dėka), o paprasčiausia dėl naujesnio automobilių parko, saugesni automobilių. Pinigus iš taške, o tiksliau išsidalijo. Kelyje žuvusių skaičius nebemazeja, nes žmonės neperka saugesni automobilių, o ataskaita ES reikia pateikti. Tai prasideda prigalvojimai visokių nesąmoningų įstatymų. Reikia juk parodyti, kad kažkas daroma. Lygiai tas pat ir su aplinkosaugininkų stabdymu ir tikrinimų. Kol co2 mažėjo savaime dėl naujesnių auto, o pinigus taške viskas buvo gerai. Bet atėjo laikas ir reikia ES ataskaitas teikti, kas daroma, kodėl nemažėja, ir prasideda visokie istatymai
Specialiai parina zmones kam tie cirkai klausymas su penkiais atsakymais is kuriu trys ar keturi teisingi? Viena savaite atsakineji vieni teisingi kita savaite jau kiti,aferizmas pasipinigavimas
Tie kurie nepatenkinti, vertėtų pasvarstyti ar nereikia jų nusiųsti egzaminų perklaikymui, nes jeigu jiems elementaraus saugaus atstumo laikymasis yra kažkokia tragedija, dėl kurios taip va rėkauja, tai kyla klausimas ar tokiems besmegeniams išvis galima vairuoti.
@Kk4 Tai Jums jau dabar reikia perlaikyti , nes ir iki šiol buvo saugus atsumas, jei ką .
@Nu
Kalba apie konkretaus skaičiaus įrašymą, kad jį, skaičių, viršijus galima būtų bausti. Tamsta net teksto nesuvoki, ką jau apie teisių perlaikymą kalbėti.
Jau atsibodo pakeitimai, gal galu gale tegu oficialius bilietus paviešinta, kad pasikartoti būtų galima. Radarai, ribojimai, baudos, kažkokia gėda, pravažiuoja Lenkija, Vokietija, namie radarai slepiasi už sienos. Žmonių nėra, o radarų pilna. Gal laikas keisti tą diirekcija bei regitra, instruktorius padaro klaida- galima perlaikyti, nei prašau nei atsiprašau.
Simtas procentu pritariu atstumas nardymas po juostas cia ir yra didžiausia problema nežinau kaip ten juos mokyklose mokina
@Remis Didžiausia problema, tai supermamytės ir jaunimėlis telefonuose
@Remis Didžiausia problema tai antraeilininkai. Kai diena pasivažinėjimą po Vilnių tai siaubas kas darosi. Blondinės ir pensininkai galvoja, kad antra( o kai kada ir 3 juosta) yra padaritos tik jiems. O velkasi kaip vėžliai. Jiems antra juosta turbūt medumi pateptą, kad lenda ten
Totalūs durniai yra tie, kurie važiuoja ir lenkia greitkeliuose tokiais pačiais atstumais kaip mieste. Ne jaugi taip sunku suprasti, kodėl taip lenkti ir važiuoti yra labai pavojinga.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų